[verwijderd]
- Bijgewerkt
Elsie89 ik vind ze ook erg leuk! Weet alleen nog niet welke maat ik moet hebben, dus kan nog niet bestellen..
En ze zijn 2 keer zo duur dan ik van plan was om er aan uit te geven
Elsie89 ik vind ze ook erg leuk! Weet alleen nog niet welke maat ik moet hebben, dus kan nog niet bestellen..
En ze zijn 2 keer zo duur dan ik van plan was om er aan uit te geven
[verwijderd] dat is wel jammer ja. Maar ze blijven leuk
[verwijderd] heb je ze nodig?
[verwijderd] Ik weeg 61 kilo en heb maat 12-OZ voor bokshandschoenen. Vanaf ongeveer 67 kilo is 14 fijner.
Tantetil ik heb bokshandschoenen nodig! Maar of ik deze print nodig heb is een tweede, saaie zwarte of witte zijn veel goedkoper
iMoeder dat zie ik overal, maar ik begrijp dat dus niet helemaal. Wat heeft gewicht te maken met handen? Mijn vet zit op mijn buik en mijn kont, niet op mijn vingers
Ik vind die schema's zo onlogisch; op basis van gewicht moet ik 14 of 16 hebben (afhankelijk van welke site), op basis van mijn lichaamslengte 14, op basis van de breedte van mijn hand 12, op basis van de lengte van mijn hand 20, en op leeftijd 14.
Ik gebruik nu de kleinste op de sportschool, dus waarom zou het gewicht van mijn kont dan bepalen dat hij zo veel groter moet zijn?
Ik ga het donderdag eens navragen welke maat ik nu gebruik, maar ik hoop stiekem dat een 12 voldoet want deze zijn er niet groter
[verwijderd] ik heb ook 12 oz. Heb ook een tijdje met 14 oz gebokst maar vind 12 zelf prettiger. Kan je op de boksschool niet een aantal uitproberen ?
Ze zijn wel erg leuk trouwens
[verwijderd] ik dacht dat het wanten waren....
Kipsate ga ik inderdaad doen! Ik google nu op "bokshandschoenen maattabel: kleine handen, grote kont" maar dat werkt niet
Tantetil ik dacht in eerste instantie een wielrennersbroek
Edit: ik ben moe en had m'n bril niet op
Tantetil wel lekker warm!
[verwijderd] denk niet dat dat lekker zit
[verwijderd] krijgt er misschien wel een strak kontje van
[verwijderd] de klappen komen dan wel hard aan
[verwijderd] maar daardoor moet je juist blijven gaan anders is het weggegooid geld
Toch6 ik ben van plan om te blijven gaan omdat ik het Γ©cht leuk vind. Alleen dat klinkt zo niet.. mij
[verwijderd] ze zijn wel heel gaaf! Heb je er ook een matching outfit bij?
[verwijderd] uh.. een zwarte bristal broek en een groen primark t-shirt
[verwijderd] past qua kleur