[verwijderd]
Tantetil En niet alleen de energie, maar ook het geld!
Tantetil En niet alleen de energie, maar ook het geld!
[verwijderd] Ik blijf het prachtig vinden. En dat kleed blijft ook een gouden greep: alle kleuren in je kamer komer er in terug, waardoor alles met elkaar verbonden wordt.
[verwijderd] wil je mijn huis ook komen inrichten?
[verwijderd] sinterklaas betaalt hoor! Of oma, hoe je het bekijkt
En ik wacht ook bewust even tot de karwei weer behang aanbiedingen heeft.
[verwijderd] het kleed kan ook heel goed in de eethoek (daar was hij eigenlijk ook bedoeld) dus is geen must om daar te houden met het blauw. Het blauwe klopt gewoon niet, de kleur is een net niet, het is te vlak, heeft geen dimensie, de textuur is niet goed, te.... gewoon niet. In theorie kan het misschien wel, maar gevoelsmatig gewoon niet.
Je weet hoe sommige mensen cijfers kunnen ruiken of dat soort dingen? Ik heb de neiging om kleuren te voelen, en deze voelt gewoon niet goed. Wat ik ergens had kunnen weten als ik mijn intuΓ―tie had durven vertrouwen, maar ik liet me verleiden door pinterest..
Blue ja hoor! Leuk
[verwijderd] kun je er niet een bronzen adelaar op schilderen?
Sevenof9 mijn vogels zien er zo uit dus ik denk het niet
[verwijderd] Ik blijf dat blauw ook heel mooi vinden, maar ik vraag me af waarom je het op de muur hebt gedaan waar je tegenaan kijkt en waar (zo te zien) het licht op valt. Gevoelsmatig had die muur wit moeten zijn en de muur waar de bank tegenaan staat blauw.
Manque komt door het tijdstip van de foto. Vanaf het middaguur staat het licht op de muur achter de bank, dus het grootste gedeelte van de dag (in die blauwe muur zit ook nog een raam). Die witte muur is al blauw geweest, daarna okergeel, toen mosgroen, en nu ben ik er eindelijk tevreden over dus die blijft. Voor de grijze muur heb ik ook wel plannen, maar dat is langere termijn.
Die muur die nu blauw was was echt aan vervanging toe, behang was versleten en zat er niet goed op. Ik had op dat moment al een pinterestbord vol zwarte en geografische muren maar ik durfde niet
[verwijderd] Misschien was dat blauw gewoon de tussenstap naar zwart. Go for it!
Manque financieel gezien niet de beste beslissing, maar wel weer een wijze les
Morgen komt er een zwart schilderij, dus dat wordt de volgende stap. Ik hoop in de kerstvakantie te kunnen behangen!
[verwijderd] Zwart op je muur is ook wel spannend! Maar het laat wel weer zien dat je met dit soort dingen je gevoel altijd serieus moet nemen.
[verwijderd] ja ik denk echt dat het gaaf kan zijn! Qua patroon past hij goed bij de witte, en de kleuren zijn tegenovergesteld aan de grijze (als je van dichtbij kijkt zie je dat daar ook een patroon in zit, van veraf alleen niet..), maar bovenal voelt het goed. Het is eng, maar ik heb niet die knagende twijfel die ik bij de blauwe wel had.
[verwijderd] wel mooi idd maar ik krijg ook niet de wauwfactor binnen
Toch6 ik ook niet.. heb met blauwe accessoires nog wat pogingen gedaan om het te redden, maar ik ga het nu opgeven hoor..
Zal ik?