[verwijderd]
Ja ice watch heeft zulke mooie! Bij mijn oudste is het klokje rosegold met glitters. Deze was er toen nog niet anders was de keuze wel moeilijk hoor!
Hebberig
[verwijderd] Hij is wel ontzettend tof!
[verwijderd] Op de site van Converse zelf. Daar is altijd wel iets in de aanbieding. Helaas zijn deze nu uitverkocht in mijn maat! Te lang getwijfeld..
[verwijderd]
Dit behang! Hebben, hebben, hebben, nu!
In tegenstelling tot de horloge gaat deze er binnenkort wel komen, even afwachten tot hij in de aanbieding is.
[verwijderd]
[verwijderd] Maar jij hèbt toch al zulk mooi behang in je huiskamer?!
[verwijderd]
[verwijderd] uhm.... ja... uhm... die blauwe, die er sinds juli op zit? Die ben ik al sinds augustus beu
[verwijderd]
[verwijderd]
[verwijderd] ik weet het...
Ik ben hebberig, nu ik de 11 pro iPhone heb wil ik een Apple Watch
[verwijderd] huh waarom?? Maar ook waar haal jij de energie vandaan om alles weer te behangen?
Ik wil die!!!
[verwijderd]
Tantetil energie.. niet. Maar ik vind behangen leuk om te doen, dus dat scheelt.
Is maar 1 muur, dus kost me maar 1 dag.
Ik weet het niet, ik mis de klik met die blauwe ofzo. Hij is acceptabel hoor, maar ik voel het gewoon niet.
[verwijderd] doe nog eens een foto, kijken of ik een klik voel. Jammer dat je zo ver woont, anders kon je gezellig hier komen behangen. Scheelt een hoop gevloek van mijn man
[verwijderd]
Tantetil Ik zeg dat ik het leuk vind, niet dat ik er ook goed in ben
Dit is het nu:
[verwijderd]
Tantetil En niet alleen de energie, maar ook het geld!
[verwijderd]
[verwijderd] Ik blijf het prachtig vinden. En dat kleed blijft ook een gouden greep: alle kleuren in je kamer komer er in terug, waardoor alles met elkaar verbonden wordt.
[verwijderd] wil je mijn huis ook komen inrichten?
[verwijderd]
[verwijderd] sinterklaas betaalt hoor! Of oma, hoe je het bekijkt
En ik wacht ook bewust even tot de karwei weer behang aanbiedingen heeft.
[verwijderd] het kleed kan ook heel goed in de eethoek (daar was hij eigenlijk ook bedoeld) dus is geen must om daar te houden met het blauw. Het blauwe klopt gewoon niet, de kleur is een net niet, het is te vlak, heeft geen dimensie, de textuur is niet goed, te.... gewoon niet. In theorie kan het misschien wel, maar gevoelsmatig gewoon niet.
Je weet hoe sommige mensen cijfers kunnen ruiken of dat soort dingen? Ik heb de neiging om kleuren te voelen, en deze voelt gewoon niet goed. Wat ik ergens had kunnen weten als ik mijn intuïtie had durven vertrouwen, maar ik liet me verleiden door pinterest..
Blue ja hoor! Leuk
[verwijderd] kun je er niet een bronzen adelaar op schilderen?
[verwijderd]
Sevenof9 mijn vogels zien er zo uit dus ik denk het niet