[verwijderd] ik denk dat wij met onze ideeen ook richting de 50m2 gaan, mits we het gaan doen met kinderen. Doen we het pas als de kinderen uit huis zijn, dan wel een stuk kleiner.
Sevenof9 klinkt echt super! Heb je ook al kennis gemaakt met de andere bewoners? Ik merk dat het wel een ding is voor of jonge stellen zonder kinderen of oudere stellen, waarvan de kinderen de deur uit zijn.
Mijn man heeft zeer duidelijke ideeen, maar gelukkig zitten we daarin wel grotendeels op een lijn. Het huis zelf met heel veel glas, zodat het ruimtelijker oogt en de tuin en het huis een voelt. Sowieso veel (duurzaam) licht hout binnen en buitenshuis gecombineerd met aardetinten en planten. Rondom het huis een veranda. Drie kleine slaapkamers (ook geen open loft, want we hebben verschillende slaaptijden).
In de slaapkamers van de kinderen een kleine loft voor slaapruimte en daaronder vrije ruimte. Mijn man wil geen plat dak ivm onderhoud. Al lijkt mij ruimte op het dak geweldig 😍.
In de tuin een overkapping voor de auto’s met een klein schuurtje voor fietsen, tuingereedschap etc. met een kleine geïsoleerde zolder voor de campingspullen. Ergens aan de schuur vast/ in de schuur een geïsoleerde extra kamer voor de hobby van mijn man/ en knutsel- crearuimte voor mij en de meiden.
Belangrijk is dat er ruimte is voor hobby’s en zaken waar we echt blij van worden, zoals kamperen en creatief bezig zijn. De rest is overbodige ballast.