@[verwijderd] je vader was vandaag toch naar de dokter met zijn vrouw? Hoe was het gegaan?

[verwijderd] Ik hoop voor jou/jullie dat dat wel mogelijk wordt. Denk dat jullie daar veel aan zouden hebben. Wie weet in de toekomst.

'Als je nou nog 1 keer meer dan 1 handdoek verbruikt op een dag, dan ga je eentje op eten!!'

Pubers en hun irritante douche gewoonten....

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Oh heavy shit zeg. En ondanks dat jullie veel heftigere shit hebben meegemaakt, dit is ook weer niet niks. Hopelijk komen jullie in rustiger vaarwater... En komt al die shit tot een einde. Dat gun ik jou!

Edit: En ik wilde nog 100 andere mooie dingen zeggen maar het lukt me niet. Komt uit een goed hart, dat wel 🙂

• [verwijderd]

@iMoeder ik heb er inmiddels wel met hem over gepraat, en hij wil het in ieder geval in zijn achterhoofd houden. Hij staat er wel voorzichtig voor open om meer communicatie technieken te leren en bepaalde handvatten te krijgen, dus wie weet.
    Het is wel afhankelijk van andere factoren, dus even kijken hoe dat loopt, maar het is beter dan een nee.

@[verwijderd] dankjewel 😘
    We hebben vanavond nog even een fijn gesprek gehad, dus het begin is er voorzichtig weer.

Knuffel @[verwijderd] 😘 Hopelijk komen jullie er uiteindelijk goed uit samen!

• [verwijderd]

Pimpelmeesje ze gaan nu een mri scan maken om oorzaken uit te sluiten, maar vermoedelijk is het een vroege vorm van alzheimer. Haar moeder had het ook. Het was goed dat hij mee geweest, want het lukte haar niet om goed aan te geven wat er nu precies aan de hand was.

Zet die wekker zachter, een halve hartaanval is niet fijn wakker worden!

Cactusje zoooo herkenbaar. Precies hetzelfde gezegd en het is ook al gebeurt. Ze heeft dr eigen sokken betaald.

Ja jij hebt haaientanden trut!! 🤬

Sommige mensen en verkeersregels...

Oke, dus als ik weg ben moet mijn man met de kinderen thuis blijven omdat hij anders als gescheiden vader wordt gezien?

Kyra73 ja een vader met kinderen op stap is raar blijkbaar.
          In dit geval: so hadden een man met 2 kinderen gezien bij Mcdonalds en trokken daaruit gelijk de conclusie dat de ouders gescheiden zijn en papa zo de liefde koopt van zijn kinderen 🙄

Ze leken echt verbaasd dat hun zoon gerust met zijn kind(eren) weg gaat zonder mij want hun deden dat vroeger echt niet!
          Nou gelukkig hoef ik niet van maandag tot vrijdag/zaterdag thuis te gaan zitten wachten tot man eens thuis is. Maar ik ben weggelopen nadat ze zeiden dat hun dat niet deden. Mijn irritatie-emmer was vol

• Kyra73 hebben hierop gereageerd.

Toch6 oké dat zijn wel heeeeeeele ouderwetse opvattingen. Mijn man gaat ook regelmatig met de kinderen op stap en zo hoort het ook.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Kyra73 zijn ze zelf ook. Heb vaker discussies met ze