[verwijderd] momenteel doet dat het wel, hij begrijpt waar ik vandaan kom en waarom ik me zo voel, maar hij is wel boos om de manier waarop ik dat heb aangepakt. Wat ik ook wel begrijp, hij heeft een punt, het heeft zijn vertrouwen wel weer een knauw gegeven. Het is niet onterecht dat hij boos is. Hij heeft net ook een aantal harde dingen gezegd die ook zeker waar waren, en waar ik aan zal moeten werken..
We hebben echt wel meer en veel heftigere shit overwonnen dan dit (Ik verhuisde naar het buitenland, kreeg kinderen van een ander... 😶), maar soms voelt het alsof dat alles is wat we doen. Shit overwinnen om weer tegen de volgende shit aan te lopen. Dat brak me dit weekend echt op, maar ik had dat met hem moeten bespreken in plaats van in paniek te gaan gillen dat er toch geen toekomst voor ons is weggelegd en we maar beter konden stoppen. Ik ben bang voor wat de toekomst ons brengt, ik ben bang voor dat 'Is dit het nou'gevoel. We kennen elkaar 12 jaar en zijn al 8 jaar zo bezig, en het zal voorlopig echt nog niet kunnen veranderen naar de manier waarop ik dat graag zou willen.
Maar achteraf gezien had ik dat wel op een andere manier moeten communiceren..😬