Marshmallow Ik vond mijn co-ouderschap om die reden ook heel fijn. Kon ook altijd lekker door op die dagen.
Toch6 Mijn jongste is nu ook op de leeftijd gekomen dat hij veel op z’n kamer wil zijn. Dus soms heb ik ook wel even de woonkamer voor mezelf. Alleen ze gaan natuurlijk allemaal later naar bed nu ze ouder zijn. Dus het scheelt niet veel meer met m’n eigen bedtijd.
Hopsatee Ja mij dus ook. Als ik dan zulke meiden zie. Thuis komen, niemand heeft in de tussentijd troep gemaakt, rust en stilte, heerlijk!
Bob_Ross Nu heb ik beste van beide werelden. Gezin en relatie, maar ook mijn eigen plek. Ik heb dat zo nodig.
Mijn vriend is ook een huismus die verder eigenlijk alleen gaat sporten en werken. Dus als wij samen gaan wonen wordt een groot huis met eigen plekjes wel een must denk ik inderdaad. Al kan ik zijn aanwezigheid wel stukken beter hebben dan hoe mn kinderen soms zijn. Zijn ‘vibe’ is heel rustig.
Liekje81 Dafne goed opvoeden als ze wat ouder wordt dan! Ik ben laatst na werk nog even langs de Action gereden omdat er wat dingen op waren. Hoofdkantoor is wat verder weg dan m’n oude werkplek, en had me totaal niet gehaast. Dus toen ik thuiskwam was het rond 18:15. Picnic was ondertussen geweest en die boodschappen waren opgeruimd door de kinderen, dochter was aan de beurt om te koken dus die was daar aan begonnen. Oudste zoon had op verzoek in de middag gestofzuigd. Kijk. Zo kan het ook, dacht ik toen 😎