Huggybird
Rietjesbeker
Hij is op dit moment helemaal aan het flippen. De een na de andere leugen gooit hij eruit en meerderen wijzen hem nu erop dat zijn verhaal niet matcht en steeds meer begint te rammelen. Dat trekt hij niet. Hij kan ook gewoon sorry zeggen, maar hij graaft zichzelf steeds dieper in. De voorzitster belde net dat ze hem eruit gaat knikkeren π₯³π₯³
Edit: ik ben even tijdelijk uit de groepsapp gegaan. Nu mis ik wel alle drama, maar hij is echt zo met modder gooien en daar heb ik even geen zin in. Ik hou er niet van als mensen zich zo laten gaan. Hij was nu met hoofdletters aan het typen dat jaren geleden er ook al zo kut was die hem dacht terecht te wijzen, waardoor hij uit het bestuur was gezet. Uhm pardon hij heeft ons altijd vertelt dat hij zelf gestopt was, maar hij is eruit gezet. Deze kut had geen zin om nog verder te lezen over wat hij over mij en anderen te melden heeft π€ͺ.
Ik heb geen enkele moeite met conflicten, maar zodra het agressief wordt met heftige taal enzo, vind ik dus echt niks. Ik krijg daar altijd kriebels van.