• [verwijderd]

Pa je bent af en toe echt een klootzak! Ga met je vrouw mee naar de dokter. Je ziet toch dat het niet goed gaat.

Nog niet gedaan, maar ga ik nog wel hardop zeggen:

Vouw die schone handdoeken nou eens gewoon op als je ze in de kast legt! VOUWEN! Niet PROPPEN!

Ansji Wie doet dit in hemelsnaam? Met wat voor mensen woon jij in een huis? Ik raak er echt van over mijn toeren!

Manque Dat is dus mijn man. Opruimen is niet, laten we het netjes zeggen, zijn beste kant. En dan vind hij het raar dat ik hier in huis gefrustreerd raak van het huishouden.

• [verwijderd]

Lumihiutale nog niet, maar hij heeft nu beloofd dat hij volgende week met haar mee naar de huisarts gaat. Helaas weet ik zeker dat het niet goed is. Ze is behoorlijk aan het dementeren. Ze is net 65 jaar geworden en achteraf gezien is het zeker 8 jaar geleden al begonnen. Het afgelopen jaar is het echter zo duidelijk geworden dat je er niet meer om heen kan. Mijn vader kan er niet mee omgaan. Hij wordt continue boos op haar, omdat ze alles per ongeluk sloopt, ze 100x hetzelfde vraagt, geen initiatief meer neemt enz. We zijn al vanaf vorig jaar bezig om haar naar een dokter te krijgen. Ze bleef het zelf ontkennen. Nu gaat ze eindelijk wil de lullo niet mee πŸ˜–.

Ansji Je mag toch wel verwachten dat alles dan ook netjes opgevouwen in de kasten komt? Zou hij er ook niks van zeggen als jij alles zo erin zou proppen? Echt, die mannenlogica soms ook..

• [verwijderd]

Lumihiutale het is ook heel verdrietig. Ze is gewoon zo jong om nu al zo in de war te zijn. Haar karakter verandert nu ook. Snel boos en snel huilen. Terwijl ze juist altijd heel rustig en stabiel was. Mijn pa gaat er niet goed mee om. Vorige week heeft ze per ongeluk de nieuwe tv kapot gemaakt en heeft ze volledig in paniek mijn zus opgebeld, omdat pa het niet mocht weten en hij dan heel boos zou worden op haar. Toen heeft mijn zwager de schuld maar op zich genomen. Dit kan natuurlijk zo niet langer.

[verwijderd] Ahh nee dat kan zeker niet langer πŸ˜” Hopelijk krijgt ze snel de hulp die ze nodig heeft 😘

• [verwijderd]

[verwijderd] De like is niet omdat de situatie leuk is, maar omdat ik het goed vind dat je dit zo duidelijk tegen je vader zegt.

Maar wat een verdrietige situatie, voor alle betrokkenen. πŸ˜₯

Kun je morgenochtend even wachten tot je beneden bent voor je een dikke scheet laat?
            Tegen mijn man, ik word al bijna de hele week wakker van zijn wekker omdat hij er juist niet wakker van wordt. Dan loopt ie de slaapkamer uit en is hoor ik steeds een keiharde knalπŸ˜–

• [verwijderd]

Tantetil het is niet mijn moeder (dat zou ik zelf minder verdrietig vinden 😬), maar de vrouw van mijn vader. Ze zijn al 30 jaar samen, maar ik zie haar niet als moeder, wel als familie. Het is gewoon een hele lieve en goede vrouw en mijn vader is helaas het type dat weg rent bij moeilijkheden of gaat drinken (wat ook een soort weg rennen is). Het is denk ik wel tot hem doorgedrongen dat dit nu geen optie is.

• fafa hebben hierop gereageerd.
                • [verwijderd]

Tegen mijn vriend, dat als er niet drastisch dingen gaan veranderen ik de relatie ga beΓ«indigen πŸ˜”