Mamabeertje vgz 😩. Daaronder valt izz, iza, zekur, Unive, bewuzt etc. De afgelopen jaren heb ik hier al zoveel narigheid over gehoord via mijn cliënten en mijn collega’s. Ook zelf heel slechte ervaringen als praktijkhouder. Ik kan er serieus wel een boek over schrijven en je mond valt open.
Desondanks was ik zelf zo stom om mij daar te laten verzekeren, omdat dit financieel het beste uitkwam ivm beugel dochter en omdat ik de eerste 20 fysiobehandelingen zelf moest betalen. Ik heb dus een peperdure restitutieverzekering (omdat ze eind december vanwege hun achterlijke lage tarieven met veel ziekenhuis nog geen contract hadden voor 2022). Het gaat echter continue fout. Declaraties waar ik wel recht op heb, worden afgewezen om de meest stompzinnige redenen. Uiteindelijk na bellen, e-mailen etc komt het wel goed. Het kost alleen zoveel energie.
Nu krijg ik een brief van Univé dat mijn aanvraag voor ziekenvervoer wederom is afgewezen omdat ik daar niet verzekerd ben.
Uhm daarom hebben we de aanvraag ook bij IZZ gedaan (waarvan we ook de bevestiging van de aanvraag hebben gekregen), want ik ben verzekerd bij IZZ! Hoe komt deze nu weer bij Univé terecht? Nou dat snapten zij ook niet, maar we moesten de aanvraag maar weer opnieuw doen. Dat is serieus heel veel werk en dan moeten we opnieuw weer 2 weken wachten op de uitslag 😖.
Poging 3 aanvraag ziekenvervoer.