[verwijderd] En nu neem je zonder gezeur dat spul in. Anders bel ik de dokter en dan mag je in het ziekenhuis aan het infuus. Dochter maakt een groot drama van haar antibiotica en we moeten nog een hele week. Ik ben de klaar mee.
Softbasegaming [verwijderd] ongevraagd advies waar je waarschijnlijk allang aan gedacht hebt. Vermengen met iets?
[verwijderd] Softbasegaming ook 1 groot drama. Het zijn vrij grote tabletten die we in 8 stukjes breken. Drankje is nu niet verkrijgbaar en apotheek heeft geen alternatief. Die smaak is ook gewoon goor. Geprobeerd met ranja, appelmoes, vla etc. In kleine stukjes en ook al gemalen. Heel vervelend. Maar dochter is 9.5 dus wat dat betreft groot genoeg om even door te zetten. Ik heb nu maar weer een stickerlijst gemaakt dus ik hoop dat het beter gaat. Maar het is wel suf, ze heeft in het verleden slikproblemen gehad. Dan zou je denken dat er alternatieven zijn
Softbasegaming [verwijderd] oooh ja ik ging even uit van een drankje want die had zoon ook. Ben je bereid naar andere apotheek te rijden? Dan kan je eventueel vragen of ze andere apotheken kunnen bellen voor voorraad? Doen we een enkele keer bij m'n werk ook.
[verwijderd] Softbasegaming ja ik had al gebeld met de apotheek gisteren. Maar drankje was niet verkrijgbaar nu en daar konden ze nu ook niet via andere apotheken aan komen. Maar goed, nu een stickerlijst. Hopelijk helpt het
Pimpelmeesje "Ik zou het fijn vinden als eea gaat lopen, zodat ik er niet meer actief achteraan moet. Ik ben behoorlijk overbelast door alle (zorg)taken en mijn eigen gezondheid." Niet hardop, maar onderin een mail. Ik trek t echt niet meer om iedereen 6 keer te bellen voordat er iets gebeurt.
Cactusje Ik vond het heel leuk dat je vandaag mee ging naar het krijspaleis en dat je zo leuk met je broertje en zusje gespeeld hebt🥰. Puber ging vrijwillig mee en heeft geen enkele keer gemopperd. Ze vond het zelf ook erg leuk.
Tullip Ik ben moe na ruim 2 emotionele weken. Wil je vandaag vrij nemen om mij te ontlasten? En....hij deed het 🥰
Toch6 Wat een gezeik weer. Dan komt ze toch lekker alleen met de 2 kinderen. Elke x gezeik als er 1 stap buiten de deur gevraagd wordt
Rietjesbeker Nee, dat wil ik niet zien, ga weg! Naar mijn man, die met een stanleymes in zijn vinger heeft gesneden en wilde laten zien dat de snee bewoog (ik vermoed in maat met de bloedsomloop)