[verwijderd] Hm, in dat geval had ik het wel relevant gevonden als ze ook even zouden vragen of je man of vrouw (of wat anders/overig) bent, of je partner man of vrouw is en hoeveel uur je werkt en hoeveel reistijd er is. Maar de invalshoek nu is dat het eerlijker verdeeld lijkt maar dat veel vrouwen het zwaar hebben omdat het vaak voorkomt dat al het regelen en overzicht bij hen ligt, en dat beeld herken ik wel vanuit de posts hier. Dus ik weet niet, nieuwe munitie klinkt alsof dat eigenlijk niet zo is, maar met zo'n test kun je toch juist kijken óf het terecht is, dat vrouwen klagen?
Honkeytonk Heb je echt het gevoel daarop aangekeken te worden?
Ik wel. Door onze ouders, door de buren (vooral mbt de tuin). Persoonlijk interesseert het me geen moer, dat we een ongeplande wortelmoestuin zijn begonnen en dat er onkruid groeit hoger dan ikzelf, het is een interessant experiment en goed voor de insecten, maar toch maak ik me er vreselijk zorgen om, want wat zullen de buren wel niet denken. Vorig jaar heeft er iemand bij me aangebeld om me van advies te dienen over hoe ik de buxusmot kan bestrijden, die kritiek zit echt niet alleen in mijn hoofd. Dat brengt dus ook de nodige mentale belasting met zich mee. Maar daar gaat de test dan weer niet specifiek over 🙃