[verwijderd] klopt hoor! H lijkt een beetje in een tussenfase te zitten momenteel.. aan de ene kant maakt ze opmerkingen waar uit blijkt dat ik me voorlopig echt geen zorgen hoef te maken, maar tegelijkertijd lijkt haar nieuwsgierigheid wel gewekt te zijn. Ik wil alleen die omschakeling wel voor zijn, want met die razende hormonen valt het gewoon niet te voorspellen. Ik wil ook niet die "mijn kind doet dat niet" ouder zijn, want je weet het gewoon niet.. op een dag doet ze het wel, en ik kan haar alleen zo goed mogelijk voorbereiden en maar hopen dat ze zelf de juiste beslissing neemt op het moment.. ik kan er moeilijk bij blijven 🤣
Vulpen Ik denk niet dat ik moeder kan zijn van pubers als ik dit zo lees 😶
Niet aan beginnen. Gewoon over een paar jaar invriezen en laat de wetenschap maar een vaccin vinden tegen puberteit ofzo 😂
Toch6 Je hebt ook hele lieve brave goedluisterende, niet alleen dwarse uitdagende
Maar die heb ik ook (grotendeels..) 😅
Maar ook goed luisterende tieners hebben hormonen, en komen uiteindelijk (hopelijk duurt het nog even...) wel op een punt dat ze zelfstandig beslissingen nemen die je als ouder liever anders ziet. Maar dat moet ook, want dat hoort ook weer bij het zelfstandig worden.. 😶