Femkes De realiteit is dat ze mogelijkheid heeft en dat er dus nu geen enkele vorm van toezicht op is.
Ik heb haar ook gezegd dat ik van mening ben dat de drempel lager is wanneer ze logeren, en dat voor mij doorslaggevend is. Wanneer ze smiddags alleen thuis zijn, kan het altijd voorkomen dat zijn broer ineens onverwachts eerder thuis komt, of er een pakketbezorger langs komt, of wat dan ook, en ze dus uit zichzelf al voorzichtiger zullen zijn. Maarja, als het donker is, en iedereen slaapt, is de kans gewoon kleiner dat ze gestoord worden waardoor ze makkelijker een stap verder gaan..
Femkes als ze als ze het doorzetten, doe het dan op een voor jou veilige plek
Daar heb ik het met H ook over gehad, ik kan hier wel pak condooms in de badkamer leggen, maar daar heeft ze niks aan als ze bij hem thuis is. Ik ga dat nog steeds wel doen, maar toch.. lastig. Feit is gewoon, wij wonen op 20 min fietsen van school, hij op 5 minuten lopen, dus ze zullen gewoon vaker bij hem zijn..
June Mijn moeder vertelde vooral heel vaak dat de vrouwen in onze familie heel vruchtbaar zijn ( dat klopt echt).
Dat heeft een goede invloed op mijn keuze sex te hebben als puber gehad.
Ik denk dat H nog het meest schrok van het feit dat als ze zwanger zou zijn, ze heel veel dingen niet meer mag eten. Ik heb er maar niet bijgezegd dat het vooral dingen zijn die ze nu ook niet eet, maar toch... die denkt wel een keer extra na 🤣