Rietjesbeker
Mijn vk weegt alleen als je dat zelf graag wil. Bij mijn jongste alleen in het ziekenhuis op de weegschaal gestaan omdat zij dat wilden. Ik weeg mezelf wel thuis, ben nog maar heel weinig aangekomen met 29 weken maar heb dan wel overgewicht.
Ik begin nu langzaam wel wat vocht vast te houden, vooral voeten en enkels. De vriendin van mijn vader zag het vorige week meteen toen ik op blote voeten zat, was mij nog niet eens opgevallen. Savonds beginnen mijn benen ook regelmatig vervelend te voelen, icm mijn bekken is het steeds weer anders zitten op de bank wel wat gedoe om een goede houding te vinden. Ik vergeet ook steeds de oefeningen te doen voor mijn bekken die ik vorige week heb meegekregen. Ook begonnen met probiotica, ik had eerst een antibiotica en mijn darmen waren natuurlijk al prut dus wat eerder gestart. Ik heb ook echt geen zin in dezelfde ellende straks als met mijn jongste, wat heeft zij gehuild door de krampjes. Als de kleine geboren is start ik ook meteen met de probiotica door de fles.