Pimpelmeesje Lovely83 iehhh bijna! Nou hopen dat ze niet vandaag ineens haast gaat maken samen met alle babies die door het vuurwerk in bevalligmodus zijn geschoten 😂 Ik vraag me af of het vaker en overal drukker is op de verloskunde afdelingen op 1 januari. Edit; toch niet
Meca Lovely83 Huh? Ik snap dat nooit zo goed. Oke ik snap ze gaan je nu niet inleiden maar wat nou als je weeën beginnen? Mag je dan wel terugkomen of moet je dan naar een ander ziekenhuis? Mag/moet je dan thuis bevallen? In ieder geval fijn dat je lekker naar huis mag en niet in het ziekenhuis hoeft af te wachten. Succes in ieder geval!
Suzy85 Hier gisteren een versie gehad. Deze eigenwijze baby was 2 weken geleden in stuit gaan liggen. Ik vond het best wel spannend, maar het viel me 100% mee. Geen pijn, een klein beetje ongemak alleen en de baby ligt nu goed. Jippie!
Lovely83 Het is rustig, dus ik mag mij zo melden! Als het net zo gaat als de andere 2 dames is er vandaag dan toch eindelijk een baby!
Lovely83 Bedankt! Ben inmiddels al geïnstalleerd, vliezen zijn zelfs al gebroken en lig al aan het infuus 👌🏻.