Vannacht, of vanmorgen vroeg net hoe je het wil bekijken, weer wakker door een gigantische hoestbui. Ik kwam er niet uit, zelfs weer tot overgeven aan toe. Meestal is het overgeven genoeg om het te doen stoppen, deze keer dus mooi niet. Hele dag buikpijn door het hoesten. Gelukkig kan het voor de kleine geen kwaad. Die medicijnen van de ha helpen dus niet meer, heb er een paar keer goed van geslapen maar alsnog regelmatig wakker omdat ik moest hoesten. Ik ben het zat, ik heb al genoeg aan zwanger zijn alleen. Stofzuigen zorgt al voor buikpijn, smiddags voel ik me steeds niet zo fijn en savonds helemaal niet meer. Komt dat stomme hoesten en daardoor slecht slapen ook nog bij. Vanmiddag dus maar naar de apotheek geweest, hele verhaal uitgelegd en ga nu bronchostop proberen. Voor vannacht wil ik mijn kussen hoger leggen in de hoop dat dat scheelt, als de nieuwe hoestdrank en hoger liggen niet helpt bel ik de ha weer. Ik ben het nu zat, ondertussen week 5 met dat gedoe. Ik had gehoopt om even goed te kunnen slapen nu de kinderen er niet zijn, ik hoef even geen rekening met ze te houden, ben ik alsnog snachts regelmatig even wakker want dat idiote hoesten. Smiddags een dutje doen werkt ook niet, dan doet het savonds weer zo lang voor ik eindelijk slaap. Mijn bekken en rug beginnen ook langzaamaan vervelend te voelen, bekkenfysio heb ik over nagedacht maar bij de vorige zwangerschappen heb ik er eigenlijk ook niet echt wat aan gehad en de oefeningen weet ik nog wel. Mijn tens is me afgeraden om te gebruiken omdat ie onderop mijn rug moet om echt goed te werken. Morgen toch maar eens voor andere plakkers bellen zodat ik kaada therapie kan proberen. Klaagmodus weer uit..