Wat naar dat je je zo ziek voelt @Ysabella ☹️
Ik heb er inderdaad veel ervaring mee, zoals @Meca al zei en het beste advies dat ik kan geven is; eet wat je verdraagt en binnen kan houden, al is dat een big mac. Ik heb het na het enorm afvallen en ziek zijn een paar weken gered op smoothies (innocence en coolbest), pindakaas (gewoon met een lepel, zo uit de pot) en koekjes met boter en hagelslag.
Misschien niet gezond maar nou en? Als ik maar wat at, dat was beter dan het niet eten.
Ik was zoveel afgevallen dat ik nog maar 40kg woog en inmiddels, met behulp van medicatie, weeg ik alweer 60kg en kan ik weet beter eten.
Het is een kwestie van overleven, volhouden en doorbijten en het vertrouwen houden dat het goed komt. Hoe moeilijk dat ook is...
Hier wel weer een paar klote dagen, fysiek en emotioneel. Er speelt vanalles en dat is allemaal bij elkaar gewoon even teveel, waardoor ik oververmoeid raak en fysiek weer allerlei kwaaltjes krijg.
Daarbij is een van onze 6 katten kwijt, wat echt raar is want het is net degene die altijd dicht bij huis is en meteen naar binnen komt als we hem roepen. En nu is hij weg en niemand heeft hem gezien. Dus nu ben ik ook nog kei bezorgd bij alles wat er al was.
Ik hoop echt dat hij snel terug komt!!!