[verwijderd] huisvrouw, wat door de kinderen nog wel eens verward wordt met: huisslaaf, chauffeur, therapeut, ehbo arts, pinautomaat, chefkok, bediende, wekker en ga zo maar door π
[verwijderd] [verwijderd] mijn man probeert me de ook een hr functie aan te smeren π Ik vind het onderwijs nog wel leuk, maar weet niet of ik dit tot mβn pensioen wil blijven doen. hij stuurt me steeds vacatures van een HR functie van het bedrijf waar hij werkt, omdat hij denkt dat het iets voor mij isπ
Klaver [verwijderd] ik kom oorspronkelijk ook uit het onderwijs en doe naast mijn functie ook veel van dezelfde taken als @[verwijderd] ... Ik vind het heeeerlijk!
Mam1991 Werk momenteel als operator bij een vleeswaren bedrijf. Maar hoop snel aangenomen te worden voor een bbl plek voor de opleiding MZ
1986Lynn Ik ben GZ-Psycholoog en werkzaam in gezinnen waar of een of meerdere kinderen of een of beide ouders een verstandelijke beperking hebben. Daarnaast doe ik veel onderzoeken naar ontwikkelingsstoornissen (ASS\ADHD). Op dit moment heb ik nog verlof tot februari.
Juul75 Ik ben manager van 2 afdelingen bij een groot internationaal bedrijf. Maar niet lang meer, ik heb mijn nieuwe baas gezegd dat ik ergens anders wil gaan werken omdat ik het niet meer leuk vind. Moet nu alleen bedenken waar π€
[verwijderd] [verwijderd] Heel breed! Ik probeer nieuwe merken/bedrijven binnen te halen. Ik pitch nieuwe bedrijven naar onze medewerkers, ik zorg dat iedereen zβn taken uitvoerd en ik coach mensen.
Juul75 [verwijderd] dat gaan ze me ook aanbieden. Maar eigenlijk weet ik wel redelijk weet wel doen, alleen wel ik het niet daar doen π We zijn recentelijk overgenomen en de nieuwe cultuur bevalt me absoluut niet. Dus even rustig kijken tot eer iets leuks langs komt.
Hooyo-shimbir Na jaren als pgbβer in dienst te zijn geweest van dochtertje πππ ga ik volgend jaar weer studeren en daarna hopelijk super gaaf werk kunnen doen.
Ansji Grafisch vormgever/ DTPer, 38 uur per week. Ik werk 4 dagen thuis en moet op een vrijdag altijd naar "kantoor" in Rotterdam (antikraakpand naast restaurant het Zalmhuis op het Rivium, heel groot, ik zit dan in een kantoortje op de benedenverdieping van een kantoor pand van 10 hoog. Het staat volledig leeg. Is niet prettig als ik daar in de avond nog ben, zeker niet als je dan ook de schuifdeur nog hoort gaan terwijl er niemand binnenkomt ...π»π)
Feye Ik beheer een onderzoeksfonds in een topklinisch ziekenhuis. Mag jaarlijks 1 miljoen Euro uitdelen. Ben uiteraard erg geliefd bij collega's π