[verwijderd] Ik ben de komende 19 dagen nog zzp'er. Ik werk gemiddeld 38 uur per week. De helft bij een it-bedrijf en de helft bij een beroepsopleiding als docent. 1 januari ga ik in dienst bij die beroepsopleiding.
Elfya Ik ben vijf jaar bewust thuis gebleven bij de kinderen. En vanaf februari ga ik aan het werk in de kraamzorg. Ik kom oorspronkelijk uit de financiรซle wereld, dus wordt echt heel wat anders.
Lumihiutale Ik ben nu nog werkzoekende. Volgende week heb ik een gesprek bij een schoonmaakbedrijf,kantoren e.d. schoonmaken in de avonduren. In januari wil ik gaan starten met een cursus fotografie en hier uiteindelijk mijn werk van maken. De schoonmaak is even een noodoplossing ๐ Ik heb ook meteen het gevoel dat ik me moet verdedigen ofzo,heel stom..
Angel1980 Lumihiutale niet doen hoor, jezelf verdedigen! Jouw baan is ontzettend belangrijk, maar helaas wel ondergewaardeerd. Ik hoop trouwens dat je wordt aangenomen ;-)
[verwijderd] Lumihiutale je hoeft je helemaal niet te verdedigen hoor. Ik zou echt nergens zijn zonder mijn schoonmaakster. Ze redt het huis!
Angel1980 Ik werk als cognitief gedragstherapeutisch werker in de verslavingszorg en geef ik voornamelijk individuele behandelingen. Een keer per geef ik een groep en ik sinds kort ben ik ook de voorzitter van onze ondernemingsraad.
Lumihiutale Angel1980 [verwijderd] lief ๐ Het is idd ondergewaardeerd, er wordt zo op je neergekeken.. Voelt zo kut soms. Alsof je als schoonmaakster niks waard bent of niks kan ofzo.
Angel1980 Lumihiutale dat is ook ontzettend onterecht en naar! Helaas hou je dat, er zullen altijd mensen zijn die zich verheven voelen. Mijn man werkt als teamleider in de beveiliging, ook zo'n beroep die ondergewaardeerd wordt. Zijn kennis, ervaring en competenties worden niet gezien, je bent voor de meesten maar 'jan lul de beveiliger'. Wat hij ook laat zien, hoe hij zich profileert en ook aan opleiding heeft afgerond, men vindt er vaak wat van. Er is een bepaalde beeldvorming en die is heel hardnekkig.
Fantykoekie Inderdaad elke baan is belangrijk. Maakt niet uit wat je doet, elke job is gewoon hard nodig en iedereen mag blij zijn dat iedereen anders is en alle jobs uitgevoerd worden. Ik werk in een magazijn voor een grote winkelketen. Voornamelijk meubels ๐ Een geweldige werkgever om voor te werken en ben dus heel tevreden.
[verwijderd] HR afdeling: aanspreekpunt, brandjesblusser, salarisadministrateur en backoffice administrateur. ๐ Erg veelzijdig en leuk!
[verwijderd] [verwijderd] mijn man probeert me de ook een hr functie aan te smeren ๐ Ik vind het onderwijs nog wel leuk, maar weet niet of ik dit tot mโn pensioen wil blijven doen. hij stuurt me steeds vacatures van een HR functie van het bedrijf waar hij werkt, omdat hij denkt dat het iets voor mij is๐
[verwijderd] huisvrouw, wat door de kinderen nog wel eens verward wordt met: huisslaaf, chauffeur, therapeut, ehbo arts, pinautomaat, chefkok, bediende, wekker en ga zo maar door ๐