Born2bme 5 jaar he mensen, niks gedaan aan sport. Zondag 6,2km vandaag 7,4 op de skeelers. Vandaag wel keihard gevallen, dus denk aankomende dagen dat ik ff niet op de skeelers kan staan π€¦πΌββοΈ
Born2bme [verwijderd] 2 schaafplekken onder m'n duim. M'n kont is nog heel, snap er niks van. Maar ik heb wel echt vreselijke pijn, kan niet zitten, als ik zit kan ik niet opstaan, bukken gaat met veel pijn. Maar ja ook niet gek als je met 25km op je kont klapt
Jessie80 Ik vind dit zo'n mooi getal voor totale hardloop km voor deze maand... ik ga dinsdag niet meer!
Born2bme [verwijderd] oeps late reactie. Nee was meer op m'n linker bil gevallen maar door de schok m'n stuitje en onderste deel van m'n rug ook echt veel pijn maar was echt meer m'n spieren die me pijn deden.
aardbeitjes iMoeder Ik zag je testje nu pas en heb ook even geprobeerd. Wat een balans π€£π€£ Ik heb voor donderdag gereserveerd bij de sportschool, woohoo
Hooyo-shimbir Morgen 20.00 klimmen in de hal! Jemig zin in!! En zaterdag boulderen en dan maandag weer klimmen in de hal π
Hooyo-shimbir Hooyo-shimbir het was super leuk! Mβn niveau ligt wel echt onder t niveau dan het was... maar lekker veel klimmen en boulderen en dan komt t wel goed.
Marshmallow Zo ik heb me opgegeven om vanmiddag weer een uurtje te sporten. Ben benieuwd hoe druk if juist rustig het is. Ik hoop rustig haha π π
Hooyo-shimbir [verwijderd] grappig was wel dat je op tijdslot moet klimmen, van 20-22 heb je dan de tijd. Om 20 moeilijk een route te vinden ivm drukte, na 21 helft van de touwen vrij omdat iedereen aan de bar zat met verzuurde armen π
[verwijderd] Hooyo-shimbir dat zag je bij ons ook heel erg toen we weer begonnen. Ik had stiekem doorgetraind en negens last van, maar de meesten waren binnen bij no time verzuurd. Ze zaten de rest van de training bij het vuur uit te puffen met dikke onderarmen. Maakte het inderdaad lekker rustig op de baan π. Wanneer ga je weer? Ik heb gisteren mijn laatste training gehad voor de vakantie. Nu pas over 4 weken weer.
Hooyo-shimbir [verwijderd] zaterdag bouldering en maandag weer klimmen ππ hele fijne vakantie alvast!! π
[verwijderd] Hooyo-shimbir mooie actie fotoβs! [verwijderd] wel een mooie afstand gelopen ondanks de oude hond en de game.
Madeliefje06 Hooyo-shimbir Misschien ga ik nu domme vragen stellen maar ik heb er dus totaal geen verstand van. Maar is dit nou zonder βtouwβ? (Waar je aan vast zit). Wanneer heb je dat dan wel? (Ik βkenβ het alleen met volgens mij). Hoe hoog is dit dan?
[verwijderd] Hier net onbedoeld ook een stuk gesjouwd. Man was met de meiden even naar de supermarkt en ik zou even naar de receptie lopen om te vragen of er wandelroutes in de buurt waren. Er start er eentje in de buurt en ik dacht ik loop er even heen. Vervolgens dacht ik, ik loop deze een klein stukje om een idee te krijgen. Toen waren we βzomaarβ 8km verder op slippers zonder een druppel water bij mij. Prachtige route met veel dalen en stijgen en smalle en rotsige bospaadjes. Perfect voor slippers dus π.
Jessie80 [verwijderd] gaaf zeg! Heb je al je schoenen voor alle verschillende activiteiten ook weer bij je? Ik herinner me dat nog van vorig jaar? Hier waait het behoorlijk maar toch 8,5 km gelopen met binnen de 6 min/km. Trots op mezelf!!
[verwijderd] Ik heb mijn doel van minimaal 10 trappen vandaag ook ruimschoots gehaald door het stijgen en dalen op de route π³.
[verwijderd] Jessie80 gaaf zeg! Heb je al je schoenen voor alle verschillende activiteiten ook weer bij je? Ik herinner me dat nog van vorig jaar? Iets minder dan vorig jaar. Ik heb mijn barefoot schoenen mee om hard te lopen en mijn survivalschoenen voor de wat meer uitdagendere wandeltochten en klimbossen. Verder gewoon wandelsandalen, normale gympen en slippers. Volgens mij de helft van vorig jaar. We hadden dit jaar ook verdacht veel ruimte in de auto over π.
[verwijderd] Jessie80 Hier waait het behoorlijk maar toch 8,5 km gelopen met binnen de 6 min/km. Trots op mezelf!! En terecht trots! Ik wil om de dag hardlopen op vakantie, maar met al dat stijgen en dalen op smalle paadjes zal het geen snelheidsrecord worden hier.
Hooyo-shimbir Madeliefje06 bij boulderen heb je idd geen touw en ga je tot Max een meter of 3-4 omhoog waarna je iets terug klimt en afspringt of je valt maar daarvoor liggen er dikke matten π. Bij klimmen aan de muur kan je tot 20m en draag je altijd een gordel om gezekerd te worden.