iMoeder [verwijderd] Het ligt er inderdaad ook aan wat voor lichaamstype je hebt; https://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html Je kunt hier een vrij goede test doen; https://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm Dit was mijn uitslag; Vervolgens staat Google vol met allerlei tips en trucs voor sport en dieet wat past bij je lichaamstype.
aardbeitjes iMoeder Ik zag je testje nu pas en heb ook even geprobeerd. Wat een balans 🤣🤣 Ik heb voor donderdag gereserveerd bij de sportschool, woohoo
[verwijderd] Ik heb jarenlang gedacht dat ik een duidelijke mesomorph was. Echter volgens de test ben ik van alles een beetje 🧐. Ze zeggen dat afvallen gemiddeld 80% voeding is en 20% beweging. Bij mij is de verhouding voor mijn gevoel 99% vs. 1% 😬.
Jessie80 [verwijderd] mooie tijden zeg! De 10km moet je echt makkelijk halen. Makkelijk wil ik niet zeggen... maar laten we het benauwde weer de schuld geven 😉
Jessie80 @[verwijderd] en anderen, hoe nemen jullie vocht mee bij het hardlopen? Ik heb tot nu toe vooraf en achteraf gedronken maar 10 km bij deze temperaturen vraagt misschien toch om iets om me te nemen. Linkjes worden gewaardeerd!
[verwijderd] Jessie80 ik gebruik deze en vindt dit fijner zitten dan een waterrugzak. Dat gaat toch meer zweten. https://www.decathlon.nl/p/riem-met-drinkbushouder-250-ml-rugnummerhouder-voor-hardlopen/_/R-p-323871?mc=8578676&gclid=EAIaIQobChMIhvvYlf-V6gIVDMKyCh1TCwu4EAQYAiABEgJ-u_D_BwE
[verwijderd] Deze gebruik ik ook regelmatig als waterdrager. Werkt ook uitstekend, maar vraagt wel wat meer verzorging 😜.
Born2bme 5 jaar he mensen, niks gedaan aan sport. Zondag 6,2km vandaag 7,4 op de skeelers. Vandaag wel keihard gevallen, dus denk aankomende dagen dat ik ff niet op de skeelers kan staan 🤦🏼♀️
Born2bme [verwijderd] 2 schaafplekken onder m'n duim. M'n kont is nog heel, snap er niks van. Maar ik heb wel echt vreselijke pijn, kan niet zitten, als ik zit kan ik niet opstaan, bukken gaat met veel pijn. Maar ja ook niet gek als je met 25km op je kont klapt
Jessie80 Ik vind dit zo'n mooi getal voor totale hardloop km voor deze maand... ik ga dinsdag niet meer!
Born2bme [verwijderd] oeps late reactie. Nee was meer op m'n linker bil gevallen maar door de schok m'n stuitje en onderste deel van m'n rug ook echt veel pijn maar was echt meer m'n spieren die me pijn deden.
Hooyo-shimbir Morgen 20.00 klimmen in de hal! Jemig zin in!! En zaterdag boulderen en dan maandag weer klimmen in de hal 😎
Hooyo-shimbir Hooyo-shimbir het was super leuk! M’n niveau ligt wel echt onder t niveau dan het was... maar lekker veel klimmen en boulderen en dan komt t wel goed.
Marshmallow Zo ik heb me opgegeven om vanmiddag weer een uurtje te sporten. Ben benieuwd hoe druk if juist rustig het is. Ik hoop rustig haha 😅😂
Hooyo-shimbir [verwijderd] grappig was wel dat je op tijdslot moet klimmen, van 20-22 heb je dan de tijd. Om 20 moeilijk een route te vinden ivm drukte, na 21 helft van de touwen vrij omdat iedereen aan de bar zat met verzuurde armen 😂
[verwijderd] Hooyo-shimbir dat zag je bij ons ook heel erg toen we weer begonnen. Ik had stiekem doorgetraind en negens last van, maar de meesten waren binnen bij no time verzuurd. Ze zaten de rest van de training bij het vuur uit te puffen met dikke onderarmen. Maakte het inderdaad lekker rustig op de baan 😁. Wanneer ga je weer? Ik heb gisteren mijn laatste training gehad voor de vakantie. Nu pas over 4 weken weer.