[verwijderd] Wat grappig. Ik heb juist het omgekeerde: ik herken mezelf in alles en iedereen.
4 fictionele karakters
En ik heb er ook een voor mijn vriend gemaakt:
Remus Lupin uit Harry Potter
Worf uit Star Trek the Next Generation en Deep Space Nine
V uit V for Vendetta
B100 uit Bassie en Adriaan
Sevenof9 Ik herken me in jouw keuzes ook inderdaad Sansa Stark begint in GoT als naΓ―ef, onschuldig meisje. Maar naarmate ze allerlei heftige, afschuwelijke dingen meemaakt word ze steeds strategischer, en ontwikkeld zich uiteindelijk tot een badass sterke vrouw. Je volgt in GoT een aantal karakters jarenlang. Dus die ontwikkelingen van sommige karakters is 1 van de leuke dingen uit de serie.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] haha dit was het eerste wat ik dacht toen ik door het topic scrolde.... Ik heb hier echt nog nooit over nagedacht en kan niet eens één fictief karakter bedenken, laat staan vier
Ik zal wel te weinig fantasie hebben of zo
[verwijderd]
Deliana same, haha!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Pipi langkous
Maria
Jean Claude van Damme
Wednesday
@iMoeder dat Sheldon ertussen staat verbaast mij niets. Ik heb bij jou altijd een nerd-gevoel (in positieve zin).
@[verwijderd] waarom Jean Claude? Nu ben ik nieuwsgierig
[verwijderd]
Ik zie dit topic steeds langskomen en kan niet eens 1 fictief karakter bedenken die mij beschrijft Wat een fantasie heb ik toch haha
[verwijderd]
2littlemonkeys Haha, om verschillende redenen. Vroeger wilde ik hem zijn, keek al zijn films, wat mij vooral aanspreekt in hem is dat hij altijd vecht (letterlijk) voor wat hij wil. Vroeger was ik niet vies van een vechtpartijtje op zijn tijd met de jongens en daarnaast vecht ik nu ook (niet letterlijk) ook voor alles wat ik wil.
2littlemonkeys @iMoeder dat Sheldon ertussen staat verbaast mij niets. Ik heb bij jou altijd een nerd-gevoel (in positieve zin).
Hahaha dat ben ik ook, and proud of it.
Is best moeilijk zeg. Maar daar komt ie.
- Roseanne
- spelende vrouw
- elle woods