• [verwijderd]

Vulpen ik had er ook een paar uit boeken, maar ging er vanuit dat (bijna) niemand die kende dus voor deze gekozen.

Hermione Granger - Harry Potter:
graag met mn neus in een boek, betweter (it's leviΓ³Γ³sar, not leviosÑÑr πŸ™ˆ).

Amelie Poulain - Amelie:
dromerig, fantasievol, verlegen.

Chandler Bing - Friends:
ipv tot je gevoel komen, alles afdoen met een oneliner.

Vierde moet ik nog even over nadenken πŸ€”

• [verwijderd]

Manque ik begrijp het idee maar ik heb mijzelf nooit ergens in herkent. Lijkt me wel leuk als je dat hebt πŸ™‚

• [verwijderd]

Manque nee, ik kan me niets bedenken

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

LucP Ow oeps. Maar ik vind het wel heel leuk om al die omschrijvingen te lezen want sommige karakters zeiden me helemaal niks. En ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn? πŸ˜‹

iMoeder Zo grappig ook, jouw tweede plaatje ken ik niet, maar ik had ook zo Sheldon, B'elanna en Phoebe kunnen kiezen πŸ˜‚ Maar Seven is redelijk vergelijkbaar met Sheldon denk ik op een bepaalde manier πŸ™‚

En ik heb er ook een voor mijn vriend gemaakt:

Remus Lupin uit Harry Potter
        Worf uit Star Trek the Next Generation en Deep Space Nine
        V uit V for Vendetta
        B100 uit Bassie en Adriaan

Sevenof9 Ik herken me in jouw keuzes ook inderdaad 😊 Sansa Stark begint in GoT als naïef, onschuldig meisje. Maar naarmate ze allerlei heftige, afschuwelijke dingen meemaakt word ze steeds strategischer, en ontwikkeld zich uiteindelijk tot een badass sterke vrouw. Je volgt in GoT een aantal karakters jarenlang. Dus die ontwikkelingen van sommige karakters is 1 van de leuke dingen uit de serie.

iMoeder nou, hij heeft echt altijd pech en hij kan dat ook echt zo zeggen :p dus dat was niet zo moeilijk.