Jessie80 Luca75 mijn man en ik hebben zo alle dvd's van Friends... ๐ Conclusie na 1 aflevering... vroeger was het beter. Maar heerlijk tijdverdrijf!
Luca75 Jessie80 Die box ligt hier ook. Vonden man en ik ook leuk vroeger. Nu heeft mijn oudste zoon de serie ontdekt en die box een keer voor sinterklaas gevraagd.
[verwijderd] Luca75 ik had er een paar, maar uitgeleend en nooit meer terug gekregen ๐ฅ Ik ben benieuwd welke kant dit op gaat! Wel leuk om ze weer allemaal even te zien hoor, en die tune weer te horen ๐
[verwijderd] Ik geef het nog een kans. Wel leuk om iedereen zo te zien. Maar oohh wat mis ik Luke.. dat was echt mijn crush vroeger.
Elise75 Ik heb het ook gezien .... ik moest echt even inkomen. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden....
[verwijderd] Femkes maar dat is niet echt hรจ? Het is een soort parodie van hun eigen leven. Spoiler alert: https://www.etonline.com/bh90210-whats-real-and-whats-fake-breaking-down-the-truth-about-your-favorite-90210-stars-130040
Femkes [verwijderd] vermoedde ik wel, maar ik vond het toch vooral uitmelken van en weinig interessant.
[verwijderd] Femkes ergens begrijp ik dat ook wel. Ik heb eigenlijk nog geen mening kunnen vormen, los van het nostalgische aspect. Ik wil eerst meer zien voordat ik een oordeel vel.
Robije [verwijderd] ja dit was meer een intro. Hun โechteโ levens vallen in puin en nu gaan ze kijken wat er met hun karakters is gebeurd. (Zoiets begreep ik er van)
[verwijderd] Robije ja precies.. Dit seizoen heeft ook maar 6 afleveringen dus ik denk dat het grotendeels daar naar toe werken is en dan (hopelijk) in een volgend seizoen meer gericht op de serie zelf?
Lumihiutale Ik vond het super leuk,ben benieuwd naar de andere afleveringen. Moest wel even slikken bij de laatste paar seconden ๐