[verwijderd] Ik kan niet de enige zijn die daar nieuwsgierig naar is toch? Vanavond om 21:00 op Fox komt de eerste aflevering! Wie gaat er ook kijken?
[verwijderd] Wat mij trouwens stoort is dat er van die influencers van nog geen 30 helemaal tof in hun 90210 outfitjes de nieuwe serie promoten. echt ga weg hoor. Jij leefde nog niet eens tijdens de eerste serie. En wel, dan was je je nog niet eens bewust van jezelf.
[verwijderd] [verwijderd] een van de leidsters van kvw liep gisteren ook in een bh90210 shirt, die kan niet ouder dan 20 geweest zijn. Vond het ook al vreemd. Me bewust zijn geweest van die serie is een van de weinige voordelen van oud zijn đ
Luca75 Ik zat te googelen naar de dvds vsn de vroegere serie (was megafan)...140 euro. 70 Dvd s wanneer moet ik die kijken??? Maar toch....brings back memories.
Jessie80 Luca75 mijn man en ik hebben zo alle dvd's van Friends... đ Conclusie na 1 aflevering... vroeger was het beter. Maar heerlijk tijdverdrijf!
[verwijderd] Luca75 ik had er een paar, maar uitgeleend en nooit meer terug gekregen đĨ Ik ben benieuwd welke kant dit op gaat! Wel leuk om ze weer allemaal even te zien hoor, en die tune weer te horen đ
Luca75 Jessie80 Die box ligt hier ook. Vonden man en ik ook leuk vroeger. Nu heeft mijn oudste zoon de serie ontdekt en die box een keer voor sinterklaas gevraagd.
[verwijderd] Ik geef het nog een kans. Wel leuk om iedereen zo te zien. Maar oohh wat mis ik Luke.. dat was echt mijn crush vroeger.
Elise75 Ik heb het ook gezien .... ik moest echt even inkomen. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden....