[verwijderd] Jaa, huisdieren! Wij hebben 2 katten. 1 poes genaamd Maggie (Die heeft al een aantal keer hier op AvdK gestaan) en een je-weet-wel kater Hiro (voluit Hiroshi Nohara🧐). Ze zijn broertje en zusje van elkaar en ze zijn al bij ons sinds ze 7 weekjes oud waren. Zal zo even kijken of ik fotootjes kan plaatsen 😁
JaGeThGeEd Bailey07 zijn ragdolls makkelijk te verkrijgen in Nederland? mocht namelijk onze hond (labrador) en kat(asiel mix van weet ik wat waarschijnlijk siamees met al dat gemauw) ooit komen te overlijden dan willen wij heel graag een ragdoll of ragamuffin.
Bailey07 JaGeThGeEd ragdolls zeker wel! Op fb heb je een groep, waar veel goede fokkers inzitten ook. Ragamuffin is moeilijker en als ik eerlijk ben, vind ik persoonlijk ragdolls nog iets mooier ook. 🙂
[verwijderd] Is mis huisdieren dus als jullie hier de foto's van jullie schatjes plaatsen dan kan ik digitaal meegenieten!
Vitamientjuh Hier hebben we geen huisdieren, ook nooit gehad. Nu vragen de kinderen al maanden om een kitten. Mijn man heeft toegestemd en ik niet haha. Dan moet ik namelijk nog vaker stofzuigen en eerst zindelijk maken enz. Heb ik op dit moment geen tijd of fut voor.
JaGeThGeEd Vitamientjuh een kat is over het algemeen bij kopen al zindelijk. totaal anders dan een hond. wat betreft stofzuigen ligt aan de vacht van het dier. ik hoef voor onze kat niet vaker te stofzuigen.
Bubblicious Nee, toen ik bij me ouders woonde hadden we een hele dierentuin. Poezen, hond, konijnen, cavia's, ratten, vissen, hamster. Dus nu hoef ik geen dieren meer.
Vitamientjuh JaGeThGeEd momenteel heb ik het te druk in huis met het huishouden en in m'n hoofd. Maar zodra het wat rustiger is ga ik er zeker over nadenken. En dan zal ik zeker kijken welk ras we kiezen.
Hooyo-shimbir Wij hebben sinds een jaar 2 ragdolls. Zusjes. Wat echt enorm lieve lieve katjes zijn ❤️
Bailey07 Hooyo-shimbir jaaaaaa nog mee raggies! Ik heb in onze omgeving ook al diverse mensen aagestoken haha
Tuttekop Hier drie Maine Coons: Cato, Trui en Henk Geen idee hoe ik foto's toe kan voegen. Wordt vervolgd
[verwijderd] Wij hebben nu 6 katten maar dat zouden er best wel eens meer kunnen worden. Ik zou heel graag een opvang beginnen maar daarvoor hebben we een groter huis en nog meer buitenruimte nodig. Ik zeg altijd maar zo; teveel katten is onmogelijk😁 Maar ik vind honden ook heel leuk, heb er wel een paar gehad alleen nu de ruimte er niet voor.
Mamalon Wij hebben 1 Boston terrier van bijna 2, een sphynx van 12 en 2 Devon rexen, eentje van bijna 9 en een heerlijk terroristje van 6 maanden.
[verwijderd] 1 kat, Lily (mannetje... maar hij heef toch geen ballen meer 😁) En dan meteen maar even een trots momentje delen: hij komt uit het asiel en was erg getraumatiseerd. Uiteindelijk hebben we met veel geduld hem zo ver gekregen dat hij enigszins normaal kan functioneren, zolang je maar niet te dichtbij komt. Hij doet zijn eigen ding, maar staat mensen niet toe, met uitzondering van mijn oudste dochter. Die is al jaren bezig met hem te 'trainen' om wat socialer te worden, en we hadden eigenlijk allemaal geaccepteerd dat het zo was. Maar sinds gisteren wacht hij me op bij de deur als ik thuis kom en wil dan geaaid worden. Ik word begroet met gemiauw en hij wil echt aandacht! Na al die jaren had ik dit helemaal niet meer verwacht en ik word er helemaal blij van 😊
Robije Ik kan alleen foto’s van de achterkant vinden van mijn katten. We hebben er 1,25. De ene is een Noorse boskat die Henkie heet. De ander een rode htk kat die Tommie heet. Tommie woont voor 25% bij ons. De rest van de tijd woont hij bij de buren. Als zij op vakantie zijn dan is hij bij ons. Als wij op vakantie zijn is Henkie ook veel bij hen te vinden. Tussen Tom en Henk gaat het niet altijd goed vandaar dat wij dit wel prima vinden. We kennen deze buren ook heel goed.