[verwijderd] [verwijderd] wauw wat goed zeg! Jullie doen het echt goed! En ik denk dat hij nog sneller zal gaan nu hij naar school gaat. Dan gaat de taal denk ik ook gelijk een stuk vooruit! π
[verwijderd] [verwijderd] dat denk ik (hoop ik) ook! Ze gaan daar echt op focussen. Ik heb er zo'n zin in! Zou zo heerlijk zijn voor hem (en voor mij π ) als hij kan communiceren , al dan niet met gebaren.
June [verwijderd] jeetje, dan gaat hij echt hard π Ben benieuwd hoe ze dat straks op school gaan opvangen. Verder loopt hij namelijk niet voor, het is echt alleen rekenen. Ik denk dat de taal echt wel goed gaat komen. Hij maakt zulke sprongen. Zeker met het schooltje wat jullie hebben uitgezocht en zijn lieve geduldige mama.
Vulpen Oudste is meerdere keren stilletjes naar de slaapkamer geslopen om te zien of er een mama wakker was en toen dat niet zo bleek weer terug in bed gegaan π
Koekie83 Oudste kwam met een droge luier uit bed en jongste heeft βdoorgeslapenβ van 22:00 uur tot 06:30. Dat heeft ie met zn 16 maanden nog nooit gedaan π₯° (okΓ© toegegeven hij was vanaf 20:30 wakker door de hitte dus gesloopt, maar toch...)
[verwijderd] M en een vriendinnetje zijn verdwaald geraakt tijdens een speurtocht vandaag, en ze zijn gewoon rustig gebleven en onder leiding van M terug gelopen naar het startpunt 3 kwartier verder op. Ben trots op haar zelfstandigheid!
Elsie89 Zo ontzettend trots op deze dame. Vanaf haar 2e liep ze met en rollator vanaf 3 jaar en een maand liep ze los binnenshuis vanaf 4 jaar ook buitenshuis. Ze is nu 6 en heeft vandaag de 3 km wandeling die we deden helemaal zelf gelopen!
[verwijderd] Elsie89 wauw! Super goed! Ze ziet er ook heel blij uit haha π mag ik vragen waarom ze moeite heeft met lopen?
Elsie89 [verwijderd] door haar chromosoomafwijking ontwikkelt ze langzaam en ze loopt du op alle ontwikkelingsgebieden achter ook motoriek (en is verstandelijk beperkt+ass) maar omdat het zo zeldzaam is weten we niet hoe ver ze zal komen en elke keer verbaasd ze ons weer met mooie nieuwe dingen die ze kan
[verwijderd] Robbie doet voor het eerst overgooien! Eerst met zijn tante, toen met zijn oom en nu met zijn vader ππ en ook! Hij heeft voor het eerst Nee gezegd! hij moest een pet op βnee nee nee neeβ ππ
Honkeytonk Mijn jongste heb ik vandaag een cake smash laten doen en hij heeft de naam eer aan gedaan! Alles zat dan top tot teen, vloeren, muren onder het blauw! π Trots op mijn smeerpoets!
Blue Ik heb zojuist 2.5 km gerend in 20 minuten op de loopband. Zonder misselijk te worden! Dat is me nog nooit gelukt. Zowel in tijd als in kilometers een record! Altijd als ik op de loopband sta, word ik kotsmisselijk en moet ik halverwege stoppen en een kwartier uitpuffen en hopen dat ik niet ga overgeven. Dit is pas de 2e keer sinds corona dat ik weer in de sportschool ben!
Pietje1987 L. heeft gisteren haar volgende sticker gehaald met zwemles. En nu belden ze vanuit de zwemles dat ze een stuk voor ligt op de rest van de groep (samen met nog 1) en dat ze haar een groepje hoger willen zetten. Onze knapperd!
Bubblicious Ik ben echt zooooooo onwijs trots op me zoontje van 3. Hij kan al gewoon helemaal zelf fietsen zonder zij wieltjes!!ππππ