[verwijderd] Maaaaaanden heeft hij niet naar blokjes omgekeken. Vandaag ineens mega torens. Die jongen maakt me elke dag trotser ⤠PS hier viel de toren nÊt om.
Love1990 Ik ben heel trots op mijn jongste dochter (net 3 jaar), sinds gisteren haar luier uit en vandaag al helemaal droog!
Marshmallow Zo trots op mijn meisje. Ze vindt loslopen nog wat spannend en tot vandaag ook aan 1 hand en ineens heeft ze het door en loopt ze met 1 hand los. Maar ook gewoon ineens even los staan om van tafel naar kast/loopwagen te gaan. Ik voel me helemaal euforisch (lekker idioot) đ
Diazz Trots op mijn mini ( ruim 1 jaar) die heeft ontdekt dat ze kan rennen. En dan vooral wegrennen đ¤Šđ
[verwijderd] Ik ben super trots op mijn oudste zoon (bijna 5). Hij is vandaag voor de 2e keer ergens spelen en vond het verschrikkelijk spannend. Heeft ook even gehuild en zei dat hij echt niet daar wou spelen. Maar het ging zonder al teveel drama en kreeg net een appje van de moeder dat hij super lief aan het spelen is đ
[verwijderd] Best wel trots op mezelf dat ik binnen 2 avonden een complete website uit de grond heb gestampt, met bizar slechte documentatie en zonder demo-content. Nu dat boek nog "even" uitgeven en dan ben ik klaar đ
[verwijderd] Suuuuuuper trots op mijn grote Robbie! Vanavond is hij voor het eerst alleen (en zonder huilen) gaan slapen in zijn grote bed! đâ¤ī¸
Vulpen Niet op m'n kind (ja ook wel natuurlijk, sowieso altijd) maar op m'n zusje: ze is gearriveerd in Santiago! Wekenlang heeft ze gelopen, laatste dagen door modder, onder prikkeldraad door moeten kruipen, vind het erg knap van haar.
Vulpen Robije Nee, was wel eerst haar plan maar toen vond ze een baan, dus dat ging niet door. Vanaf Limoges nu, Zuid-Frankrijk.