[verwijderd] [verwijderd] vanavond moest de wobbel op dezelfde plek en meneer kwam met zijn bal aan lopen ❤ Iets korter maar wel echt tof om te zien dat 'ie 't nog wist
Robije Van de week was ik weer trots bij zwemles, wat doet ze het al goed (was pas de derde les), waar andere kinderen tussendoor stoppen/spelen gaat zij continu door, zwemt naar de overkant, kijkt even naar mij, zwaait en gaat weer door.
Pietje1987 Robije hier hetzelfde❤️! Ze doet zo goed haar best! Vandaag heeft ze op de kermis de achteruit salto gedaan op de trampoline ❤️ Zo knap en stoer!
Cactusje Trots op mijn kleine meid omdat ze elke keer zonder mopperen haar ab in neemt. Ze vindt het heel smerig maar drinkt het braaf op! Gelukkig voor haar nog maar 1x.
Cactusje Mijn kleine meid vindt het zo leuk op school! Ze is nu 3 ochtenden geweest. Ze wil smiddags eigenlijk ook wel maar dat zie ik nog niet zo zitten, ze slaapt altijd nog zo lekker. Ze ziet er ook wel een beetje moe uit als ik haar op haal, en ze valt ook direct in slaap als ik haar naar bed breng. Ze voelt zich ook zo'n grote meid als ze naar school loopt.
Marshmallow Vanmorgen samen met oudste (4 jaar) een puzzel gemaakt met 104 stukjes. Uiteraard wel echt hulp van mij, maar toch knap!
[verwijderd] Maaaaaanden heeft hij niet naar blokjes omgekeken. Vandaag ineens mega torens. Die jongen maakt me elke dag trotser ❤ PS hier viel de toren nét om.
Love1990 Ik ben heel trots op mijn jongste dochter (net 3 jaar), sinds gisteren haar luier uit en vandaag al helemaal droog!
Marshmallow Zo trots op mijn meisje. Ze vindt loslopen nog wat spannend en tot vandaag ook aan 1 hand en ineens heeft ze het door en loopt ze met 1 hand los. Maar ook gewoon ineens even los staan om van tafel naar kast/loopwagen te gaan. Ik voel me helemaal euforisch (lekker idioot) 😂
Diazz Trots op mijn mini ( ruim 1 jaar) die heeft ontdekt dat ze kan rennen. En dan vooral wegrennen 🤩😂
[verwijderd] Ik ben super trots op mijn oudste zoon (bijna 5). Hij is vandaag voor de 2e keer ergens spelen en vond het verschrikkelijk spannend. Heeft ook even gehuild en zei dat hij echt niet daar wou spelen. Maar het ging zonder al teveel drama en kreeg net een appje van de moeder dat hij super lief aan het spelen is 😊
[verwijderd] Best wel trots op mezelf dat ik binnen 2 avonden een complete website uit de grond heb gestampt, met bizar slechte documentatie en zonder demo-content. Nu dat boek nog "even" uitgeven en dan ben ik klaar 😃