Mag denk ik ook wel in dit topic.
Afgelopen weekend was dochter logeren en ipv rust en ontspanning te zoeken in de sauna wat ik normaal zou doen, heb ik gekozen voor een actiever weekend met dingen die ik niet snel zou doen. Vaak kies ik voor iets naast de deur en niet om er verder weg op uit te gaan. Klinkt misschien heel simpel en onbenulligs voor sommigen, maar door de 'rugzak van mijn zoon vroeger' was het niet echt een optie om er echt op uit te gaan en alleen kwam er ook niet van. Het zit dus niet in mijn systeem om te doen wat ik echt voor mijzelf zou willen en helemaal niet als het niet om de hoek is. Terwijl ik weet hoe leuk het kan zijn en dat heb ik dit weekend wel weer gemerkt.
Ik heb o.a. gekozen om met vriendlief naar een kasteel te gaan en daar een hele mooie wandeling te maken door de tuinen en al het moois wat daar was te zien. We hebben lekker op een terrasje gezeten en we zijn uit eten geweest en nog wat dingen, dus twee dagen heb ik gekozen wat en waar we iets gingen doen. En het voelde heel erg goed, luisteren naar mijn gevoel ipv een stemmetje in mijn achterhoofd en/of denken voor anderen, maar gewoon doen.
Dit ga ik vaker doen!