Rietjesbeker Dochter-van-vijf die twee maanden geleden bij de start van de zwemles nog niet zelf vanaf de rand het water in durfde, duikt nu zonder extra hulp zo het water in! En dan echt handen vooruit en kopje onder. En ze vind het nog heel erg leuk ook ๐ mijn kleine waterratje
Vulpen Rietjesbeker Wat goed zeg! Oudste mag binnenkort proefzwemmen voor B รฉn haar trompetjuf was superpositief over haar vandaag, dus ik ben ook helemaal trots ๐
Toch6 Toch6 ze is nu 2x mee wezen zwemmen. Vorige week niet maar opa kreeg telkens vragen waar L was ๐
[verwijderd] Gisteren was er dus een talentenjacht van middelbare scholen uit onze stad, en I heeft het logo ontworpen voor deze groep ๐ฅฐ
Lovely83 Onze oudste dochter speelt deze zomer street basketball. Afgelopen 2 weken deed ze mee aan een toernooi hier in Groningen samen met nog 2 teamgenoten. Eerst hebben ze van alle meisjes teams gewonnen, gisteren mochten ze voor de uitdaging ook nog eens tegen de jongens teams en die hebben ze ook in gemaakt ๐คฃ volgende week de finale van het Noorden welke ze door het aantal punten eigenlijk al gewonnen hebben dus dan mogen ze door naar landelijk. ๐
Lovely83 [verwijderd] de jongens namen het sportief op. Na het toernooi wilden sommigen nog een potje spelen voor de fun. Volgens mij heeft iedereen elkaar ook toegevoegd op Snapchat en gaan ze vanmiddag ook weer basketballen.
Lovely83 Rietjesbeker dat vind ik juist het mooie aan basketbal, er is eigenlijk nooit gedoe. Vooral veel plezier in het spel en respect voor elkaar.
Koekie83 weg N. heeft haar passie gevonden. Ik zie haar zo genieten en stralen als ze klimt. Zo blij! โค๏ธ
Vulpen Koekie83 Woonde jij nou in Leiden? Ik volg iemand van het andere forum op instagram die daar woont en haar dochter bouldert ook met zoveel plezier, zo leuk!
Koekie83 Vulpen Nee, maar daar wel redelijk dichtbij. Leuk! Ik vind het zelf eigenlijk ook best leuk om te doen.
Vulpen Koekie83 Ja, het is heel leuk inderdaad! Ik ben trouwens supertrots op hoe oudste haar proefzwemmen gedaan heeft. Ze was in de nacht heel benauwd, we hebben nog staan stomen, en toch deed ze het hartstikke goed.
Femkes De school van maxi heeft vrijdag een feestdag waarbij leerlingen en leraren workshops gaan geven. Maxi gaat een kookworkshop geven voor de klassen 1 en 2, samen met een klasgenoot. Hij vertelde dat zijn workshop als eerste vol zit. Ik vind het het zo stoer dat hij dit verzint en oppakt!
1986Lynn Trots op O (onze jongste van 4). Hij vertelde dat hij het niet leuk vond dat ik het autokleed (al half jaar geleden overigens) heb weggegeven aan de speeltuinvereniging hier. Dus hij bedacht dan zelf maar wat te maken voor zijn autoโs ๐