Ik ben lekker even trots op mezelf. Ik had totaal geen zin in vandaag, werd te vroeg wakker, de hond wilde niet eens wandelen omdat het te hard waaide, de kinderen waren in hang-modus en dat trok ik helemaal niet, we zouden vandaag de gezamenlijke speeltuin opruimen, maar zelfs dat was afgezegd ivm het weer. Het was gewoon even allemaal bluh!
Dus ik ben alleen naar de Ikea gegaan (mini wilde niet mee, de andere twee hadden sport) om naar een bureaustoel voor maxi en mini te kijken. Ik heb uiteindelijk de halve ikea leeggekocht, maar ook daadwerkelijk voor beiden een bureaustoel. Verder nog wat dingen voor leuk of handig.
Daarnaast een handig bankje voor in de gang beneden voor schoenen, hartstikke goedkoop in de tweedehands hoek. Daar ook een ideale kast voor mini waardoor we van de huidige onhandige situatie afkunnen, ook mooi afgeprijsd! En dat ding heb ik dus mooi ook in mijn eentje in mijn auto weten te krijgen!
En hier dus net van alles in elkaar gezet en opgeruimd. Morgen verder met de gang en dan ook meteen de auto vol laden zodat man maandag naar de stort kan. Dus nu ben ik wel moe, maar wel lekker moe. Gewoon voldaan moe ipv zo lamlendig moe.