Hopsatee Ik heb op één vacature gereageerd maar mega-impulsief, ik zag die vacature op de dag van de deadline, dus in een halfuur brief in elkaar geflanst en cv geüpdatet. Is niks geworden maar dat is dus wel verklaarbaar 😉 Nu wel nog een interessante vacature gezien, daar ga ik wat meer moeite voor doen 😉 Ik zie trouwens alleen maar fulltime-vacatures maar ik hoop eigenlijk dat daar wat onderhandelingsruimte zit... Het hele idee is toch dat ik méér bij mijn gezin kan zijn, niet minder.
Ik vind solliciteren wel echt vreselijk hoor. Dat je helemaal moet doen alsof je goed bent, dat je jezelf moet vangen in eigenschappen en dan ook nog eigenschappen die zij willen dat je bezit. En ik ben momenteel dus nogal onzeker in mijn werk dus dan voelt het zo hypocriet om mezelf aan te gaan prijzen en denk ik ook: nou ja, nu heb ik in elk geval een baan, ergens anders val ik vast direct door de mand.
Rottig dat je sowieso op alle fronten onrust hebt, het zou fijn zijn als je werk dan een saaie stabiele haven kon zijn of zo...