[verwijderd] [verwijderd] Edit, met tshirt eronder vind ik echt heeeeeeeeeel lelijk. Helemaal mee eens! Gruwel!
fafa Ik heb voor deze zomer twee nieuwe shirtjes gekocht (nou ja, tweedehands, maar nieuw voor mij 😉) Maar weet niet zo goed waar ik ze op moet dragen, behalve een spijkerbroek. T-shirt met Yes!! erop is trouwens heel donkerblauw, niet zwart. Weet niet of dat duidelijk was op de foto.
[verwijderd] fafa Wauw, die tweede vind ik leuk! Die zou ik ook prima op een rokje dragen! (Maar ik ben een mode-nitwit, dus waarschijnlijk is dit volgens @[verwijderd] helemaal fout! ☺️)
[verwijderd] fafa de bovenste t shirt is erg sporty, ik zou deze thuis dragen of met een sportieve look de onderste..kijk jouw figuur lijkt op een omgekeerde driehoek (schouders breden dan heupen), met deze mouwen accentueer je dat dus nog meer. Die mouwen zijn ook vrouwelijk. Ik zou dan een vrouwelijk a lijn rok aan doen, een midi rok met plooien kan ook. Culotte broek kan ook leuk zijn. Je taille is heel mooi, ik zou een riem dragen of een hoge taille broeken/rokken 🙂
[verwijderd] Als je je buikje wil verbergen moet je geen, ik herhaal, Geen!! satijn dragen. Die stof tekent als een malle. Leuke blousejurk is een optie. Edit, ik dacht gelezen te hebben dat snow haar buikje wilde verbergen. Was iemand anders? 🙈
Appelsientje [verwijderd] check, geen satijn. Dank, heb ik ook niet;-). Blousejurk kan dat ja? Ik dacht even geen jurkjes totdat ik 20 uur per week een jaar lang minimaal me kapot getraind heb of zo 🙈(En dat is niet serieus).
Marshmallow Appelsientje ik ook! Ik heb iig altijd een high waist broek aan, maar vraag me af wat voor jurkjes goed zijn, als je zo'n buikje hebt.
Marshmallow [verwijderd] ah thnx. Ik ga eens kijken. Bij mij zegt iedereen echt altijd 'huh jij een buik, hoe dan?' Maar goede manier gevonden dus om t te verbergen.
Nimue Zou iemand mij wat advies kunnen geven? Ik heb over twee weken een bruiloft en de dresscode is summer chique. Als ik op Google kijk, zie ik vooral veel lange jurken/rokken. Bij een lange strakke rok vind ik mijn benen/heupen al snel nog dikker lijken dan dat ze al zijn en bij een wijde accentueert dat naar mijn idee ook mijn bredere heupen. Daarnaast moet een rok/jurk bij mij precies niet te kort of te lang zijn omdat mijn benen anders ook weer dikker lijken (klinkt dat logisch?) Of geheel mijn benen bedekken, alleen zie ik nog niet voor me hoe. Zelf dacht ik aan een little black dress met een spijkerjasje en witte allstars. Maar is dat een beetje summer chique? Het mag dus wel een beetje stoer. Ik ga ook geen sieraden dragen. Dit is de outfit die ik in gedachten had, al accentueert het dan wel weer erg mijn heupen, vind ik...
aardbeitjes Nimue buiten het feit dat ik dit te donker vind voor summer chic..lijk je in deze outfit een mooie zandloper! Je taille komt goed uit
Eenkadootje [verwijderd] Snow heeft maat 42/44. Zo satijnen jurk is enkel leuk bij maat 34-38. Net zo als bij die hele strakke jurken is het advies enkel met maat 34-38 dragen. Ze kan beter kiezen voor een overslag jurk, waarbij de achterkant wat langer is. Enkel die zijn er niet in effen grijs.
Louelle81 Vind je zoiets niet leuk @Nimue. Beetje kleur en zwarte all stars passen en super leuk onder. En je hoeft geen jasje aan, en anders zou ik een zwart vestje erbij doen. lol@mn winkelmandje🤣
Nimue @Dasty-Queen#105663 dankje, inderdaad toch wat meer kleur/wat lichter. Louelle81 leuk jurkje! Ik ben alleen bang dat die mij heel breed maakt. En geen idee of zo'n kleur mij staat. Ik draag altijd zwart🙃 Eenkadootje die is ook mooi, dat is wel een beetje het soort model dat bij mij misschien wel kan. Waar is het jurkje van? Ik heb zelf nog even gekeken of ik nog iets meer zomer chique al heb, ik kwam dit jurkje nog tegen, maar deze maakt me alleen maar nog dikker dus een strak jurkje valt ook af... 📸
Louelle81 Nimue Je bent net zo slank als dat model en maakt je absoluut niet breder. Op je laatste foto zie je er ook gewoon super slank uit. Maar ik denk dat het niet veel uitmaakt hoe vaak wij zeggen hoe slank je bent. Het is vooral je zelfbeeld, zo jammer! Want je bent super slank! En nergens voor nodig om je dik te voelen. Hopelijk zie je dat op een dag ook zo❤. Deze misschien ook net iets chiquer maar wel zwart en feestelijk.
Eenkadootje Nimue Dat jurkje verkoop ik straks vanuit me boetiek. Het moet nog enkel uit Frankrijk komen. Ik denk dat het zaterdag binnenkomt. Prijs €35.
[verwijderd] Louelle81 deze zou ik niet doen persoonlijk. Zwart, niet chic, die lelijke bloemen ook 🤭
[verwijderd] Nimue Jij hebt hwt steeds maar over lichaamsdelen die nòg dikker lijken (buik, heupen, benen) en ik denk alleen maar "waar dan?!" Je bent echt hartstikke slank en als jij een in jouw ogen ongunstige foto voor je heupen plaatst, zie ik geen heupen, alleen maar een mooi figuurtje! Dat lichtroze kanten jurkje staat echt mooi bij je figuur. Niks mis mee. Geen buik te zien.