[verwijderd] [verwijderd] Het hoeft voor mij niet te netjes, ik ben ook niet een persoon die graag opvalt of er altijd volgens de laatste trends bij loopt. Ik dacht zelf in eerste instantie aan bv een casual jurkje. Ik zou graag een beetje bij mijn man een zoon passen qua kleur, omdat we de kleding later bij de familie foto's ook aan willen doen. Ik wilde mijn witte allstars aan doen.
Eenkadootje [verwijderd] Dan zou je iets moeten zoeken in lichtgrijs. Wit valt af ivm bruiloft (wit kan dan echt niet) Kies dan GEEN linnen, vanwege de fotoshoot. Maar je moet wel even kijken of lichtgrijs je kleur is. https://www.zalando.nl/gap-v-kimono-jerseyjurk-gp021c0ce-c11.html en dan flink oppimpen met een leuke riem en ketting. Voor de fotoshoot kan je er evt een wit spijkerjasje op doen.
[verwijderd] [verwijderd] kijk, grijs en wit zijn de zogenaamde achromatische kleuren, met andere woorden hebben ze eigenlijk geen pigment (zwart wit en grijs). Ze kunnen dus overal bij. Je kan dus letterlijk iedere kleur jurk kiezen en het zal mooi staan! Als je dan toch in het zwart wit grijze kleuren wil blijven: Accessoires zijn extra belangrijk met dit soort simpele looks trouwens. Een horloge, meerdere armbanden, leuke catchy oorbellen, een opvallende maken de look mooi af
SYRV [verwijderd] ben ik heel gek als ik zeg dat ik de bovenste outfit toch leuker vind? Ondanks dat ik je uitleg wel begrijp vind ik het bovenste broekje helemaal niet gek zitten en vind ik het onderste broekje net een maatje te groot. Je hebt prachtige benen die prima in het bovenste broekje passen! En die ene gekke bobbel die je met het pijltje aanwijst, komt door mijn mening door de manier waarop je staat 😉. Dat is dus geen “bijna” verrol, maar de stof die wat “op bolt” (is dat een woord?) door de manier waarop je staat.
Nescio SYRV het ligt er denk aan of je van korte strakke broekjes houdt. Het tweede broekje heeft een heel andere pasvorm, die hoog in de taille zit. Bij @[verwijderd] staat de eerste outfit ook leuk, maar het tweede is wel veel flatterender.
[verwijderd] SYRV nee hoor helemaal niet gek. De eerste look zie je veel vaker, iedereen loopt zo namelijk. Het oogt daarom wat minder gek. Je ogen zijn eraan ‘gewend’. Het is eigenlijk best outdated ook en saai. Zulke mini broekjes zijn heel erg put. De tweede look is veel meer ‘van deze tijd’. Maar je ogen moeten er nog wel aan wennen. 😄
Eenkadootje [verwijderd] Mag ik je wat tips geven omtrent je 2e foto. Korte broek: kies een andere riem, deze is te gepropt. Tshirt: kies een andere neklijn. Ik denk dat een boothals jou veel mooier staat. Je schouders “hangen” iets. Of komt door je houding voor de foto.
[verwijderd] Eenkadootje dit is een hele gewone t shirt, ik vind de hals prima zo 😉 ik weet wel wat je bedoelt maar soms kies ik er bewust voor om het anders te doen. 🙂 deze look is een hele casual mom look, hoefde niet netter/anders zo. En ik wilde iets anders laten zien met deze foto
Appelsientje Leuk topic! Ik zoek kleding die mijn buikje (van na de bevalling nog steeds helaas) wat te verbergen. Het blijft maar zo'n vetkwab. En als ik foto's zie van leuk dingen, vind ik dat weer net niet in de winkels. kortom een dilemma voor mij. Jurkjes durf ik even helemaal niet haha
Marshmallow Appelsientje ik ook! Ik heb iig altijd een high waist broek aan, maar vraag me af wat voor jurkjes goed zijn, als je zo'n buikje hebt.
[verwijderd] Verder, kies een jurk met een simpele vorm, converse sneakers is een sportieve stijl dus als je er een jurkje aandoet met veel glitter of plooien zal dit er gek uitzien. 🙂
[verwijderd] Je kan ook een satijnen midi rok of jurk doen + mooi topje. Ik vind het prachtig staan én dit is trendy! Of een satijnen jurkje met een (witte/zwarte/grijze) t shirt eronder
Eenkadootje [verwijderd] Snow heeft maat 42/44. Zo satijnen jurk is enkel leuk bij maat 34-38. Net zo als bij die hele strakke jurken is het advies enkel met maat 34-38 dragen. Ze kan beter kiezen voor een overslag jurk, waarbij de achterkant wat langer is. Enkel die zijn er niet in effen grijs.
[verwijderd] [verwijderd] Edit, met tshirt eronder vind ik echt heeeeeeeeeel lelijk. Helemaal mee eens! Gruwel!
fafa Ik heb voor deze zomer twee nieuwe shirtjes gekocht (nou ja, tweedehands, maar nieuw voor mij 😉) Maar weet niet zo goed waar ik ze op moet dragen, behalve een spijkerbroek. T-shirt met Yes!! erop is trouwens heel donkerblauw, niet zwart. Weet niet of dat duidelijk was op de foto.
[verwijderd] fafa Wauw, die tweede vind ik leuk! Die zou ik ook prima op een rokje dragen! (Maar ik ben een mode-nitwit, dus waarschijnlijk is dit volgens @[verwijderd] helemaal fout! ☺️)
[verwijderd] fafa de bovenste t shirt is erg sporty, ik zou deze thuis dragen of met een sportieve look de onderste..kijk jouw figuur lijkt op een omgekeerde driehoek (schouders breden dan heupen), met deze mouwen accentueer je dat dus nog meer. Die mouwen zijn ook vrouwelijk. Ik zou dan een vrouwelijk a lijn rok aan doen, een midi rok met plooien kan ook. Culotte broek kan ook leuk zijn. Je taille is heel mooi, ik zou een riem dragen of een hoge taille broeken/rokken 🙂
[verwijderd] Als je je buikje wil verbergen moet je geen, ik herhaal, Geen!! satijn dragen. Die stof tekent als een malle. Leuke blousejurk is een optie. Edit, ik dacht gelezen te hebben dat snow haar buikje wilde verbergen. Was iemand anders? 🙈
Appelsientje [verwijderd] check, geen satijn. Dank, heb ik ook niet;-). Blousejurk kan dat ja? Ik dacht even geen jurkjes totdat ik 20 uur per week een jaar lang minimaal me kapot getraind heb of zo 🙈(En dat is niet serieus).
Marshmallow [verwijderd] ah thnx. Ik ga eens kijken. Bij mij zegt iedereen echt altijd 'huh jij een buik, hoe dan?' Maar goede manier gevonden dus om t te verbergen.