[verwijderd] Nescio is lastig te zeggen zo zonder ze te zien, want in principe zijn Chelsea boots juist heel basic en makkelijk te combineren! Met jeans, en andere basic (simpele, zonder teveel details en poespas) items: t shirt, blazer, trui...
[verwijderd] Eventueel te combineren met zulk soort accessoires om dat ‘western’ idee af te maken: Een tas met een kwastje kan er ook goed bij (die zwarte op een van de foto’s hierboven). Of een cowboysbag. 👍
Nescio [verwijderd] dank je wel! Ik heb een cowboys bag en ook zo'n tasje met kwasten. Ze lijken inderdaad meer op de onderste foto's, meer puntig en ze zijn crèmekleurig. Het lukt me niet om een foto te uploaden helaas...
[verwijderd] Nescio in principe gelden er dezelfde regels voor, crème/wit kun je ook overal mee combineren 🙂
aardbeitjes [verwijderd] ik heb hem nog niet gevonden 😉 Als je er eentje ziet dan mag je mij hier tippen haha
Madeliefje06 Ik heb deze zomer zo’n lange jurk gekocht om te dragen met blote benen en boots. Maar hij heeft alleen maar in de kast gehangen. Kan dit ook met een zwarte panty en laarsjes als het minder weer is? Of staat dat gek?
[verwijderd] Madeliefje06 zwarte panty, dorrzichtige panty, met een trui eroverheen, met een spijkerbroek eronder - je kan er echt zoveel kanten mee op met zo’n jurk 👌 ik zou alleen een andere (leren) riem kiezen, dan staat het nog leuker 🙂
Madeliefje06 [verwijderd] Toch6 Dankjulliewel! Eigenlijk moet ik het gewoon eens proberen en kijken hoe het staat. Leren jasje erop is inderdaad ook een goed idee [verwijderd] Sommige combi’s vind ik leuk maar wel weer erg uit mijn comfortzone...
Sevenof9 Zijn er ook doorzichtige pantys die stevig zijn en niet zo synthetisch? Ik vind dat synthetische heel vervelend maar een maillot is ook niet geweldig.
Liekje81 Sevenof9 Ik vind panty's sowieso niet fijn. Ik heb nu van die hold up kousen, vind ik veel fijner.
aardbeitjes Voor alle tule rokken fans: ik heb deze net gekocht Nu nog op zoek naar een leuk topje/shirtje voor erop. Een zwart leren jackje heb ik voor buiten. Maar voor binnen in de feestlocatie heb ik het liefst blote armen (korte mouw of 3/4e mouw)
[verwijderd] Ik heb deze jurk van de zomer gekocht (foto van internet) . Nu wil ik hem over een paar weken naar een feestje aan. Zat te denken aan een dunne zwarte panty met zwarte laarsjes. Maar wat kan ik hier als jasje of vestje op dragen? Een leren jasje staat vast goed, maar dat is me voor binnen denk ik te warm..
Bloem [verwijderd] Gave jurk zeg. Leren jasje is erg stoer ja. Maar als het daar binnen te warm voor is, zou het dan niet warm genoeg zijn gewoon zo zonder jasje? Een zwart kort vestje wat wat strakker zit kan altijd naar mijn idee.
[verwijderd] [verwijderd] overhemd, gebreide trui, blazer (evt met een riem)...ik zou geen korte vest doen! Qua kleur hoeft het ook niet per se zwart te zijn, al zit je met zwart wit grijs altijd goed. Je kan ook iets met print doen, strepen/geometrische prints kun je ook met elkaar combineren.