[verwijderd] Welke schoenmaten hebben ze? En moeten de schoenen ook hetzelfde zijn?
Euhm volgens mij 33 en 25.
Moet niet hetzelfde maar ze willen wel graag "tweeling" zijn
[verwijderd] Welke schoenmaten hebben ze? En moeten de schoenen ook hetzelfde zijn?
Euhm volgens mij 33 en 25.
Moet niet hetzelfde maar ze willen wel graag "tweeling" zijn
Toch6 ooh wat leuk!!
Leg de favoriete schoenen vd kids in de auto.
Als ze toch zeer gaan doen, en die kans is groot. Dan kan je de schoenen wisselen. Op blote voeten in een feestzaal lopen wil je niet. Er kan altijd glas ergens liggen. (Voor jezelf ook een goed idee)
Popje https://bijbambini.nl/product/bruidsmeisjes-jurk-kind-donkerblauw/ Hij is er ook in andere kleuren
Komen deze jurkjes niet van ali express/wish oid?
Dat deze shop ze daar inslaat?
Ze komen me zo bekend voor en die maatvoering ook!
Ook dat meisje die sommige jurken showt heb ik vaker gezien!
Wishfulthinking geen idee. Puur Hollands is het niet met die maatvoering En hele beperkte oplage.
Ik zit al ff te neuzen
Die maatvoering is echt chinees namelijk
Even advies nodig.... heb een roestbruin jurkje gekocht. Qua kleur beetje richting oranje. Kort model met lange mouwen en een glitterdraadje erdoor. Beetje hippiestijl. Foto heb ik niet, sorry... Maar welke kleur schoenen passen hier nu bij?
aardbeitjes niemand??
Ik vind dit wel gaaf. Alleen niet zo zwart. Wat zouden jullie op een tule rok dragen?
Waarom een shirt eronder? Toch6
[verwijderd] Ja stoer hรจ! Ik was aan het denken aan donkerblauw of donkergroen. Of een zwarte rok maar dan wel kleur in mijn schoenen of het shirt.
[verwijderd] ik vind het met shirtje ook niet zo mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor een vestje.
Kinderen spelen toch de hele dag, en bruiloftszalen zijn meestal redelijk warm, dus dan zullen ze het niet zo snel koud hebben. Dus dan kan je leuk de jurkjes zien. En wanneer het echt koeler is, of je moet buiten een stukje lopen, kan je ter plekke het vestje aan doen.
Helemaal mee eens betreft shirtje vs bolero!
Ook eens!
Sweetl [verwijderd] [verwijderd] Tantetil Blue Die hingen er niet en ben bang dat je daarmee juist heel dat glittergedeelte weg haalt.
Zie nu deze
Is dat beter?
Hm is alleen uitverkocht in de goeie maten. Maar wel op dit idee zoeken
Zijn deze panty's dan wel een goed idee?
Pfft vind het maar lastig. Ik heb nog maar 2,5 week en zowel de meiden als ik zijn nog niet klaar