Eenkadootje Toch6 Zijn er nog meer die in het lang gaan? Als de enige bent, dan zou ik voor jurk 3 kiezen. Leuke lichtroze of nude pumps eronder. (was toch een vleugje roze als dress code) Ik vind hem wel goed bij je staan.
Eenkadootje Je moet een jurk gewoon een beetje aankleden. De juiste schoenen eronder, een riem, leuke tas. Om het feestelijk te maken, je haar leuk stylen enz
Toch6 Wat doe je hierbij aan de benen/voeten? (8 en 5 jaar) Ze moeten er goed op kunnen lopen de hele dag. Oh en eventuele tips voor de bovenkant mag ook π
[verwijderd] Toch6 Waaaauw, wat mooi! β€ Donkerblauwe panty / panty in de kleur van hun huid. Blauwe ballerina's.
Toch6 Toch6 Heb nu lichtroze shirt eronder. Hetzelfde blauw kreeg ik niet gevonden En deze schoenen besteld voor ze.
Toch6 [verwijderd] ja gaaf he! Kwam hem ineens tegen, in beide maten en maar 20 euro. Bij kleuter zit hij goed, voor oudste dochter maat groter moeten bestellen net, die komt vrijdag binnen als het goed is. Ze vonden zichzelf al een echte prinses π
[verwijderd] Zoiets: Ik zou het in ieder geval rusig en simpel houden. Die jurk geeft al genoeg om naar te kijken. Welke schoenmaten hebben ze? En moeten de schoenen ook hetzelfde zijn?
Toch6 [verwijderd] Welke schoenmaten hebben ze? En moeten de schoenen ook hetzelfde zijn? Euhm volgens mij 33 en 25. Moet niet hetzelfde maar ze willen wel graag "tweeling" zijn π
Eenkadootje Leg de favoriete schoenen vd kids in de auto. Als ze toch zeer gaan doen, en die kans is groot. Dan kan je de schoenen wisselen. Op blote voeten in een feestzaal lopen wil je niet. Er kan altijd glas ergens liggen. (Voor jezelf ook een goed idee)
Toch6 Popje https://bijbambini.nl/product/bruidsmeisjes-jurk-kind-donkerblauw/ Hij is er ook in andere kleuren
Wishfulthinking Toch6 Komen deze jurkjes niet van ali express/wish oid? Dat deze shop ze daar inslaat? Ze komen me zo bekend voor en die maatvoering ook! Ook dat meisje die sommige jurken showt heb ik vaker gezien!
Toch6 Wishfulthinking geen idee. Puur Hollands is het niet met die maatvoering π En hele beperkte oplage.
Bloem Even advies nodig.... heb een roestbruin jurkje gekocht. Qua kleur beetje richting oranje. Kort model met lange mouwen en een glitterdraadje erdoor. Beetje hippiestijl. Foto heb ik niet, sorry... Maar welke kleur schoenen passen hier nu bij?