Deliana Toch6 haha onzin! Je moet het gewoon even 'af' zien! Niks mis met je figuur, maar de outfit is gewoon niet af π En je moet de jurk even uithangen/strijken zo te zien. Misschien nog een keer 3 foto's maken met schoenen aan π
Deliana Toch6 ja, dat dacht ik al te zien aan de zijkanten π Maar volgens mij en ik de enige die voor jurk 3 zou kiezen, dus waarschijnlijk heb ik er gewoon geen verstand van π
Toch6 Deliana die wordt het als ma jurk 1 niet wil inkorten. Die is ook met hakken nog te lang dus moet randje af en dat kan zij beter dan dat ik dat kan
Ysabella Heb je niet een mooi dun riempje voor je taille om bij jurk 3 aan te doen? Je hebt in die jurk namelijke mooie taille!
Toch6 Ysabella zal morgen nog een foto maken van jurk 3 met riempje van jurk 1. Heb voor de rest niks duns liggen
Ysabella Toch6 ik denk dat het mooi staat. Als jij het mooi vind staan zou ik voor gouden details gaan, dat staat warmer als zilver.
aardbeitjes Toch6 jurk 1 heel zeker! Jurk 2; de print doet niet veel goed voor je Jurk 3; de lengte deelt je in 3 stukken voor mijn gevoel. Jurk 1 maakt het een mooier geheel.
aardbeitjes Het duurt nog even maar over 2 maanden heeft mijn man zijn verdediging/feest voor zijn promotieonderzoek (PhD). We hebben 's middags de verdediging en receptie en 's avonds een feest. Ik zit te denken aan 2 outfits. Overdag gewoon netjes voor de 1e 2 gelegenheden. 's Avonds wil ik een mooie jurk / rok. Het geheel mag best opvallen. Ik hou van kleur, heb maatje 36 en sta open voor alle creatieve ideeΓ«n. Wie heeft er nog een leuke feestcreatie gespot of foto's van mooie trends? π
aardbeitjes aardbeitjes niemand?? Ik vind dit wel gaaf. Alleen niet zo zwart. Wat zouden jullie op een tule rok dragen?
Eenkadootje Toch6 Zijn er nog meer die in het lang gaan? Als de enige bent, dan zou ik voor jurk 3 kiezen. Leuke lichtroze of nude pumps eronder. (was toch een vleugje roze als dress code) Ik vind hem wel goed bij je staan.
Eenkadootje Je moet een jurk gewoon een beetje aankleden. De juiste schoenen eronder, een riem, leuke tas. Om het feestelijk te maken, je haar leuk stylen enz