Eenkadootje aardbeitjes Een zwarte coltrui. Pb me maar als je ze niet kan vinden. Je kan er ook zo leuk kort zwarte suèdine jasje erop doen. Evt ook nog zo leuke zwarte brede riem gebruiken om het helemaal af te maken.2
Deliana Toch6 voor een bruiloft zou ik persoonlijk voor jurk 3 gaan. Mooie pumps en een korte blazer of omslagdoek erbij. De andere twee vind ik persoonlijk wat te 'gewoon' voor een bruiloft.
aardbeitjes Toch6 jurk 1 heel zeker! Jurk 2; de print doet niet veel goed voor je Jurk 3; de lengte deelt je in 3 stukken voor mijn gevoel. Jurk 1 maakt het een mooier geheel.
Toch6 Deliana Robije Grappig jullie reacties na elkaar π Robije het is idd voor de bruiloft van mn zusje
Robije De eerste is t mooist. vind de tweede ook erg leuk, maar niet voor een bruiloft (daar is t toch voor?) die derde zou ik sowieso terugsturen. Die doet niet veel goeds voor je lichaam.
Deliana Toch6 haha onzin! Je moet het gewoon even 'af' zien! Niks mis met je figuur, maar de outfit is gewoon niet af π En je moet de jurk even uithangen/strijken zo te zien. Misschien nog een keer 3 foto's maken met schoenen aan π
Deliana Toch6 ja, dat dacht ik al te zien aan de zijkanten π Maar volgens mij en ik de enige die voor jurk 3 zou kiezen, dus waarschijnlijk heb ik er gewoon geen verstand van π
Toch6 Deliana die wordt het als ma jurk 1 niet wil inkorten. Die is ook met hakken nog te lang dus moet randje af en dat kan zij beter dan dat ik dat kan
Ysabella Heb je niet een mooi dun riempje voor je taille om bij jurk 3 aan te doen? Je hebt in die jurk namelijke mooie taille!
Toch6 Ysabella zal morgen nog een foto maken van jurk 3 met riempje van jurk 1. Heb voor de rest niks duns liggen