[verwijderd] Heel goed hoe je dat opgepakt hebt! Ik merk dat ik tegenwoordig al bijna niet meer weet of ik iets oprecht leuk vindt en wil doen of dat het eigenlijk van mijzelf “moet” Lastig. Ik ga mij hier ook eens in verdiepen. Thanks voor de tip 🤗
Overigens wil ik al langer een mindfullness training doen. Echter ben ik bij 1 trainer geweest en ze was zo zweverig, die mensen eromheen ook, ik had zo geen klik met hen dat ik echt buikpijn ervan kreeg. Dus toen ze vol zaten ben ik ook opgelucht afgehaakt.
Nu zit ik weer te kijken (ergens anders) en dan zie ik bijv staan elke dinsdag van 19-2200 8 weken lang en dan krijg ik direct stress (want superdrukke periode op mijn werk tot november, zwemles oudste, paniek hoe regel ik dat dan) en dan houdt het mij wederom tegen om te gaan. Omdat ik zoveel van mezelf moet en als ik zoiets ga doen dan doe ik dat ook en heb ik weer niet de vrijheid om eens te denken ik doe het niet. Ik heb moeite om zon vaste periode dan aan te gaan (misschien omdat de trainer uit mijn voorbeeld daar ook 10x op hamerde in een half uur)
Haha ik ben vast de enige die stress krijgt van het opgeven voor een cursus mindfullness 😂😂