Aries @[verwijderd], wat doe jij met kledingstukken die deels wit en deels zwart zijn? Ik vind het altijd lastig waar ik die het beste bij kan gooien om ze zo mooi mogelijk te houden. Elke keer als ik zoiets koop vergeet ik even dat het ook nog gewassen moet worden. π
Vulpen Torretjeee Maar heb je dan helemaal geen blouses en linnen kleren? Zou ik ook moeten overwegen, die tactiek π€
Torretjeee Vulpen blouses niet echt. En wel een linnen broek maar die hang ik uit en dan vind ik het wel goed genoeg. Ik werk in de kinderopvang, alles wat ik schoon en potentieel gestreken zou aan trekken is binnen 2 uur vies en gekreukt. Ik ben meer van de tricot en de wollen stoffen, wol hoef je ook niet vaak te wassen scheelt ook weer π.
Madeliefje06 Biecht: ik strijk zelfs de washandjes, handdoeken, ondergoed van de kinderen, beddengoed, theedoeken... Heb dit zo vanuit huis meegekregen en kan dit niet loslaten. Veroordelen mag π
Torretjeee Madeliefje06 hahaha daar moet ik wel om lachen. Onderbroeken strijken π ik prop alles in een la. Net als alle sokken, die gaan door elkaar in de la ik zoek dus geen paren.
Sevenof9 [verwijderd] maar hoe je het hier opschreef leek het voor mij alsof er ook een oordeel bij zit, dag is toch anders dan alleen een constatering.
Ysabella [verwijderd] ja dat dilemma heb ik dus ook altijd, nou dan maar lekker apart en dan komt er de volgende twijfel vanish voor de witte of de gekleurde was erbij? En ik heb ook van die speciale βdoekjesβ die je bij je witte was erbij kan doen zodat het allemaal echt wit blijft dat kan dan ook niet. π₯Ί
Owl [verwijderd] Iemand voor lul vinden lopen met een wat verwassen shirt en het zielig vinden dat iemand βniet kan wassenβ vind ik geen constatering meer, maar een oordeel.