[verwijderd]
Louelle81 O, dan wonen we vlak bij elkaar!
Louelle81 O, dan wonen we vlak bij elkaar!
[verwijderd] Ben benieuwd! Straks woon je gewoon op de hoek hier hahah
Deze blogger heeft 42 uitjes los budget achter elkaar gezet.
Ze heeft dit vorig jaar ook gedaan, bij elkaar 84 tips
https://mamablogger.nl/42-gratis-en-low-budget-uitjes-groot-overzicht-2019/
Louelle81 Je hebt pb.
Elise75 bedankt voor de tip! Heb al wat dingen aan ons vakantielijstje toegevoegd
Tivoli achter Nijmegen is ook erg leuk voor de kinderen die nog net te jong zijn voor de meeste dingen in een groot pretpark.
Kan zijn dat ie al genoemd is ik heb t topic niet doorgelezen.
Leuke tips @[verwijderd]
De spelerij-uitvinderij in Dieren
het openluchtmuseum in Arnhem
en het water museum in Arnhem
[verwijderd] Ja hoenderdaal is leuk! Entree en consumpties is ook nog leuk.
[verwijderd] Die gaan we zeker checken!
Marshmallow Hier zijn we vanmiddag heen geweest nav jouw berichtje want ik kende het niet. Was heel leuk! Heerlijke middag gehad
Veel tips inmiddels, leuk! Ben gelijk al aan het kijken voor het weekend
Bakkerij museum in Hattem, check even de website, op zaterdag kunnen de kinderen zelf iets bakken, maar in de vakantie kan dat vaker.
Watermuseum in Arnhem met een uitgebreide wandeling door het Sonsbeek park.
Kröller Muller museum is met iets oudere kinderen erg leuk, maar wel prijzig vind ik (je moet ook entree betalen voor het park). Trek er echt een hele dag voor uit, dat kan prima. Wij kregen toen een dobbelspel waardoor je heel actief door het museum gaat. Het spel mag je houden en zou je bij andere musea ook kunnen gebruiken.
Klokkenspel museum in Utrecht
Stoomtrein op de Veluwe (volgens mij VSM) is leuk voor kinderen geïnteresseerd in treinen.
Weeshuis museum in Culemborg en marechaussee museum in Buren zijn ook heel leuk.
Het PIT veiligheidsmuseum in Almere is trouwens ook heel erg leuk! Gaat over brandweer, politie, ambulance. Heel interactief en leuk voor kinderen.
Kasteel Hoensbroek. Vandaag geweest... heel erg leuk! In heel Nederland zijn er kastelen trouwens.
De stoomtreintjes in den haag! Echt zo leuk ze kunnen een rondje meerijden op kleine stoomtreintjes.
Www.cirquemoustache.com zo leuk!!
Laatst naar een "pluktuin" geweest. De kids vonden dat ook super leuk! En zit vaak ook wel 1 in de buurt.
Continium in Kerkrade
Ontdekhoek (meerdere plekken in NL)
Boottochtje vanuit Maastricht naar bv Luik
https://www.stiphout.nl/boottochten/individueel-families/boottocht-maastricht-luik
Ik dacht trouwens nog aan het speelbos in Gilze, die is ook leuk.
Speelgoedmuseum in Oosterhout al genoemd?