• [verwijderd]

Blue niet perse, het is redelijk dezelfde uitspraak als in NL maar daardoor wel erg hetzelfde als Robbie..

Schuurpapier ja zie je! en jij komt uit een heel ander deel van NL..
Lastig dit.. 😭

Ramon (maar mogelijk weer lastig met Robbie)
Tibor
Marcel
Sander (werkt waarschijnlijk niet in het Frans?)

• [verwijderd]

[verwijderd] Duidelijk dat Remi 'm niet wordt ☹️ Terug bij af, haha

Michel
Arno / Arnaut (geen idee of dat 'kan' in Frankrijk)
Julien

• [verwijderd]

Ik zeg tegen mijn vriend: Robbie en Remi is misschien iets te cartoon/stripboek karakters? (hij kent de term Jut en Jul niet)
zegt ie: "Ja, dat is juist leuk!" πŸ˜€

πŸ˜‚

Op mijn "'In Nederland staat het soms bekend als een ander woord voor 'alleen'." zegt hij: "Maar we wonen niet in Nederland."

Voor nu blijft hij op de lijst.. lol

Robbie & Liam (LiJam) of juist(LiJEm

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Ik vind Robbie en Remi juist wΓ¨l leuk bij elkaar passen. Ben het helemaal met je vriend eens. πŸ˜‰

Edit: Je moet wel rekening houden metnhet feit dat beide namen met de R beginnen en ze straks dan dus post gaan krijgen met "R Achternaam." Vooral van officiΓ«le instanties. Je kunt dan niet altijd aan de buitenkant zien voor wie de post is. Dus ik zou wel aanraden om erop te letten dat de tweede naam met een andere letter begint.

• [verwijderd]

Cactusje ja eigenlijk wel he, haha. We gaan er over denken πŸ™‚

[verwijderd] Tibo/Thibault ❀ - 1 van mijn favorieten, maar mijn vriend heeft hem helaas afgewezen.

Gewoon opnieuw opperen, fantastische naam!

Ik vind Remi leuk maar niet bij Robbie.

Vulpen moet het bij elkaar passen dan? Wij hebben een naam gekozen die absoluut niet bij de naam van onze zoon past, het zijn immers 2 individuen, toch?πŸ™ˆ

Ysabella Tsja, ik vond dat wel belangrijk, maar het hoeft natuurlijk geen vereiste te zijn. Ik vind het gewoon leuk als mensen vragen hoe mijn kinderen heten dat het dan een beetje klinkt πŸ™‚

Vulpen als het bij de naam van onze zoon had moeten passen was de baby waarschijnlijk naamloos geweest.πŸ˜‚ Maar ik begrijp je punt hoor.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Vulpen vanmorgen nog voorgesteld maar het is echt Nee πŸ˜…

Ysabella Nee joh, ik vind nog steeds dat de namen van mijn dochters prachtig bij die van jouw zoon passen (of krijg je een zoontje). Maar hΓ©, als jij dΓ© naam voor je kind hebt is het toch prima πŸ™‚

@[verwijderd] Jammer! Guillaume vindt ie zeker ook niks dan...?

• [verwijderd]

Vulpen Geen idee maar we hebben 2 vrienden die zo heten dus de naam is nooit geopperd πŸ˜›

Vulpen Guillaume

Vind dat niet echt internationaal.

Biecht: geen idee hoe ik dat moet uitspreken

• [verwijderd]

Toch6 Als Gie-jom (Franse G) . Niet echt internationaal nee πŸ˜›

Georges
                Gaspard
                Simon
                Thom/Thomas