Sevenof9 Ik vind Max leuk bij Robbie, Felix vind ik ook leuk. Geen idee of het al genoemd is en ik heb ook geen andere suggesties. En nu lijkt het alsof ik iets met een x aan het einde heb maar dat valt verder wel mee 😛
Blue Sevenof9 oh ik vind Felix ook ontzettend leuk! Hier stond die ook op het lijstje, maar helaas ken ik een Feliks (ja echt met ks) en ik vind die vent niet zo leuk haha.
[verwijderd] Sevenof9 Blue Felix vind ik ook erg leuk , maar vriend niet volgens mij. Er was iets mee.. 🤔 Vriend vindt Max erg leuk , maar ik vind het een beetje te veilig of zo.. kweenie 😛
Sevenof9 Blue ja het staat ook op mijn lijstje voor een jongen mocht het er ooit van komen, alleen geen idee wat mijn vriend ervan vindt, ik ben bang dat hij een kattenvoer associatie heeft.
Pimpelmeesje [verwijderd] Vriend vindt Max erg leuk , maar ik vind het een beetje te veilig of zo.. kweenie 😛 Ik probeer me steeds voor te stellen hoe een fransman de namen uit zou spreken, maar bij Max kan ik me dat niet zo goed voorstellen 🤔
Tantetil [verwijderd] hier ook hoor. Mijn man zegt ook wel als ik bv alleen drinken voor mezelf pak Oh ben je Remi vandaag. Maar wat vind je van Thierry ( of is die naam nu verpest door baudet?)