Het meeste hierover is geloof ik al gezegd. Wel wil ik dit nog even toevoegen.
Het doel van dit forum is in principe zoveel mogelijk openheid. En dat wij ons zo min mogelijk bemoeien met de reacties van andere leden. Verschillende meningen zul je ook altijd wel krijgen en dat is, zoals eerder benoemd, ook hartstikke goed.
Wat vooral belangrijk is, is dat je bij je eigen posts stil gaat staan met hóe je een mening brengt. Zou je het zelf prettig vinden om op die manier aangesproken te worden? Of zou je in standje verweer schieten als iemand anders op zo'n manier op jou reageert?
In het eerste geval hoef je je zeer waarschijnlijk ook niet druk te maken dat wij aan je post gaan zitten rommelen. In het tweede geval wordt het al anders. Maar zelfs dan nog niet direct.
Wij zullen zo veel mogelijk eerst vragen of iemand zelf haar eigen post anders neer kan zetten. Pas als er echt grenzen overschreden worden of als we er meerdere meldingen over krijgen en er wordt geen gehoor gegeven aan ons verzoek, zullen we ingrijpen.
Ik denk dat als je je mening zoveel mogelijk bij jezelf houdt, dus "Ik vind groen een hele lelijke kleur" ipv een andere groep zwart maken "Mensen die groen mooi vinden, zijn echt niet goed snik", er heel veel meningen gewoon mogelijk moeten zijn.
Volgens mij is over het wel/geen besloten forum al de duidelijkheid gegeven. Dus dat hoef ik niet opnieuw te benoemen.
Mochten daar nog vragen over zijn, dan hoor ik dat ook graag.