Snoeki Bij mijn collega in de auto net 49 graden mijn auto stond in de schaduw met de ramen open en gaf 40 graden aan
Marshmallow Kwam net binnen en dacht 'lekker koel'. Maar het is 27,5 graden in huis. Vannacht koelt t ook niet af dus het wordt afzien 😂😭
[verwijderd] OMG het is 22:30 uur en het is buiten nog steeds warmer dan binnen! 😱🥵 Hoe moet ik het huis nou in hemelsnaam "koel" krijgen voor morgen, als ik de boel niet tegen elkaar open kan zetten?! Ben bang dat het morgen een lànge dag wordt. 😭
[verwijderd] [verwijderd] daar zit ik ook mee.. er is totaal geen verschil tussen binnen en buiten, ik wil frisse lucht 😭
Toch6 [verwijderd] [verwijderd] hier (Duisburg) geeft de thermometer van buiten nog 31 aan. Echt blij dat we in bijna alle ruimtes airco hebben (alleen badkamer en toilet niet)
Spyro-and-Crash Om half 10 dochter naar bed gebracht 34 graden. Benenden 29,1 buiten ook zoiets, dus toch de boel open gezet want er staat een zuchtje wind... Dat word afzien vannacht.
[verwijderd] Toch6 in de slaapkamer heeft de ventilator flink staan draaien en is het nu gelukkig enigzins te doen.
Femkes Ik liep net de woonkamer in vanaf boven en dacht: goh het valt hier best mee. Kijk ik op de thermostaat: 30 graden 🤣
[verwijderd] Ik ben nog op vakantie, we gaan vandaag weer naar huis. In dit benauwde chaletje is het nu 27 graden. Gisteravond 35.5
Bloem Net 29 graden. Nu met alles open 27,5 graden. Maar het daalt al een half uur niet meer 😩. Dat wordt weer afzien vandaag. 😔Ik haat dit weer 😡