[verwijderd] Beneden 30.5 Bij zoon op kamer 23 Bij ons op de slaapkamer 100 (tenminste zo voelt het aan)
Marloes80 In de woonkamer 31,4 😥 gelukkig boven airco en daar is het heerlijk. onze voorpui bestaat uit bijna volledig glas en staat op het zuiden
[verwijderd] Hier nu de 30 aangetikt in de woonkamer.. Boven ws. nog warmer maar daar hangt geen thermostaat.. Maar het voelt best koel vergeleken met buiten 😃
Madeliefje06 Gisteren 23,5. Ik laat mijn man een dagje alleen thuis en vandaag 29,5. Alles dichthouden is toch regel nummer 1 sukkel 😡
[verwijderd] Binnen is het beneden 32 graden. Boven is het nog veel warmer. Ik denk dat ik vannacht dan ook op de bank slaap.
Snoeki Bij mijn collega in de auto net 49 graden mijn auto stond in de schaduw met de ramen open en gaf 40 graden aan
Marshmallow Kwam net binnen en dacht 'lekker koel'. Maar het is 27,5 graden in huis. Vannacht koelt t ook niet af dus het wordt afzien 😂ðŸ˜
[verwijderd] OMG het is 22:30 uur en het is buiten nog steeds warmer dan binnen! 😱🥵 Hoe moet ik het huis nou in hemelsnaam "koel" krijgen voor morgen, als ik de boel niet tegen elkaar open kan zetten?! Ben bang dat het morgen een là nge dag wordt. ðŸ˜
[verwijderd] [verwijderd] daar zit ik ook mee.. er is totaal geen verschil tussen binnen en buiten, ik wil frisse lucht ðŸ˜
Toch6 [verwijderd] [verwijderd] hier (Duisburg) geeft de thermometer van buiten nog 31 aan. Echt blij dat we in bijna alle ruimtes airco hebben (alleen badkamer en toilet niet)
Spyro-and-Crash Om half 10 dochter naar bed gebracht 34 graden. Benenden 29,1 buiten ook zoiets, dus toch de boel open gezet want er staat een zuchtje wind... Dat word afzien vannacht.