Hier ook de finale van Expeditie Robinson.

Ik zit ook klaar voor de finale 😁

Ik heb de afl van afgelopen week nog niet gezien, dus kijk vanavond dynasty. Al ben ik bang dat ik er al bijna doorheen ben.

Ik probeer ook Expeditie Robinson te kijken maar het Ziggo Dome gebeuren is wel echt tenenkrommend πŸ˜–
Voelt als een finale proef voor mezelf om hier naar te kijken.

Madeliefje06 niet te doen πŸ˜’
    Alleen de laatste minuut was leuk met Nico de Clown πŸ˜…

Expeditie Robinson! Wel terugkijken op de computer. Ik heb al die suffe ziggodome fragmenten doorgespoeld en alleen de proef gekeken πŸ™‚

Klem of Ik weet wie je bent. Staan van beide series nog wat afleveringen op de box.

Ghost Adventures😎

• [verwijderd]

Zoon wil ⚽ kijken, dus schakelkanaal en dat geeft mij kans om lekker te surfen voor ik wegdoezel. Vindt het nog iets te vroeg om naar bed te gaan.πŸ˜‰

The Sound of Music.
    Ik heb er een haat/liefde verhouding mee.
    Lekker nostalgisch, maar na het zoveelste liedje zet ik het altijd uit. Ik heb het geloof ik nog nooit tot het einde uitgehouden πŸ™ˆVanavond toch maar proberen af te kijken.

Winter haha ik kijk ook! Mijn man heeft het voor me aangezet πŸ˜‰ Vroeger zoveel gekeken met mijn nicht (zijn even oud), ik vind het geweldig!

• [verwijderd]

Ik heb net Me Before You gekeken. Was zondag op tv.
      ik had het boek al gelezen, echt in 1 ruk uitgelezen. Heb echt zo hard gehuild omdat ik het einde totaal niet aan zag komen (naΓ―ef, I know πŸ˜…).
      Nu met de film dacht ik: Aaahh ik weet hoe het eindigt.
      Zit potverdorie toch weer jankend op de bank πŸ˜…πŸ™ˆ

Toch overgeschakeld naar all you need is love, zo voorspelbaar maar blijft leuk! Zelfs mijn man vindt het leuk πŸ˜‰ zo gemeen voor dat laatste meisje maar uiteindelijk toch een happy end uiteraard πŸ˜ƒ

• Zara75 hebben hierop gereageerd.

Snoopy1979 pfff, ik vond echt dat ze met dat meisje de plank flink misgeslagen hebben. Dat duurde veel te lang hoor.
        En die vader die zn dochter weer zag, mn mascara zat ergens in mn dΓ©colletΓ©, dat was heftig zeg!!

Alle You need gekeken en nu veel te lang op mijn tel te klooien.. ga slapen!!

Zara75 ja het was voor haar echt niet leuk denk ik. Voor de kijker wel spannend natuurlijk.
          Ja die man, zo mooi! Wel grappig, ik wandel elke week in die straat en had op Facebook al gezien dat ze in daar waren 1,5 week geleden πŸ™‚